Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabel oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabele oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczeg…
  • Data publikacji:

    Prace techniczne

    Szanowni Państwo, W dniu dzisiejszym (23-03-2021r) trwają prace techniczne w Banku. Mogą nastąpić krótkie przerwy w dostępie do niektórych usług. Za utrudnienia przepraszamy.  
  • Data publikacji:

    Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 22 marca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
  • Data publikacji:

    Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 26 lutego 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
  • Data publikacji:

    Komunikat - przerwy w dostępie do Internet Bankingu

    Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 10 na 11 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowani…
  • Data publikacji:

    mojeID już w Naszym Banku!

    Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu dla klientów naszej bankowości internetowej usługi mojeID. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowoś…
  • Data publikacji:

    Wniosek Rodzina 500 plus na nowy okres świadczeniowy

    Od 1 lutego 2021 r. w Internet Bankingu dostępne będą nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus. Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice, którzy już pobier…
  • Data publikacji:

    Zmiana Taryf prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnyc oraz indywidualnych

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 29 stycznia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych. Tar…
  • Data publikacji:

    Grupa BPS wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

    Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań pu…
  • Data publikacji:

    Klienci Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w Programie Tarcza Finansowa PFR 2.0

    Mikro, małe lub średnie firmy, które są klientami Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w INTERNET BANKINGU oraz INTERNET BANKINGU dla FIRM o subwencję w ramach programu Tarcza Finan…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej