Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 26 na 27 maja br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.
&nb…
Aplikacja mobilna BS w Olecku również dla użytkowników Apple
Z przyjemnością informujemy, że aplikacja mobilna BS w Olecku, która jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu, jest już dost…
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń z…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabel oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabele oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczeg…
Szanowni Państwo,
W dniu dzisiejszym (23-03-2021r) trwają prace techniczne w Banku.
Mogą nastąpić krótkie przerwy w dostępie do niektórych usług.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 22 marca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych.
Taryfy prowizji i opłat
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 26 lutego 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych.
Taryfy prowizji i opłat
Komunikat - przerwy w dostępie do Internet Bankingu
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 10 na 11 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowani…
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu dla klientów naszej bankowości internetowej usługi mojeID.
mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowoś…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: