Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 15 na 16 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej zw…
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 3 na 4 grudnia br. (piątek/sobota) między godziną 22:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r.
W ostatnich miesiącach częs…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych i Tabel oprocentowania
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 24 listopada 2021r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych, a od 1 grudnia 2021r ulegają zmianie Tabele oprocentowania
Tary…
Infomacja o pracy placówek Banku 24 i 31 grudnia 2021r
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że placówki Banku:
24 grudnia 2021r będą zamknięte;
31 grudnia 2021r będą otwarte dla Państwa do godzny 12:00.
Za utrudnienia przepraszamy.
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu (aktualizacja)
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 1 na 2 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 17 na 18 listopada br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mob…
Oszuści na portalach aukcyjnych OLX – jak nie dać się okraść?
Ktoś chciał kupić Twoją rzecz i proponował płatność przez OLX w wiadomości WhatsApp? Albo namawiał Cię do korespondencji mailowej, poza oficjalnym czatem OLX? Mamy nadzieję, że nie dałeś się nabrać…
Bezpieczni w mediach społecznościowych – praktyczne wskazówki
Włamania na konta w mediach społecznościowych – to temat, o którym w ostatnim czasie dość głośno. Podpowiadamy, co zrobić, aby uniknąć takiej sytuacji i jak skutecznie chronić się przed cyberatakam…
Rozpoczyna się proces rozliczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: