Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej

    Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 15 na 16 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mobilnej zw…
  • Data publikacji:

    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu

    Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 3 na 4 grudnia br. (piątek/sobota) między godziną 22:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
  • Data publikacji:

    Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!

    Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r. W ostatnich miesiącach częs…
  • Data publikacji:

    Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych i Tabel oprocentowania

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 24 listopada 2021r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych, a od 1 grudnia 2021r ulegają zmianie Tabele oprocentowania Tary…
  • Data publikacji:

    Infomacja o pracy placówek Banku 24 i 31 grudnia 2021r

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że placówki Banku: 24 grudnia 2021r będą zamknięte; 31 grudnia 2021r będą otwarte dla Państwa do godzny 12:00. Za utrudnienia przepraszamy.  
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu (aktualizacja)

    Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 1 na 2 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej

    Szanowni Państwo! Informujemy, że  w nocy z 17 na 18 listopada br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mob…
  • Data publikacji:

    Oszuści na portalach aukcyjnych OLX – jak nie dać się okraść?

    Ktoś chciał kupić Twoją rzecz i proponował płatność przez OLX w wiadomości WhatsApp? Albo namawiał Cię do korespondencji mailowej, poza oficjalnym czatem OLX? Mamy nadzieję, że nie dałeś się nabrać…
  • Data publikacji:

    Bezpieczni w mediach społecznościowych – praktyczne wskazówki

    Włamania na konta w mediach społecznościowych – to temat, o którym w ostatnim czasie dość głośno. Podpowiadamy, co zrobić, aby uniknąć takiej sytuacji i jak skutecznie chronić się przed cyberatakam…
  • Data publikacji:

    Rozpoczyna się proces rozliczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

    Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej