Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu (aktualizacja)

    Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 1 na 2 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej

    Szanowni Państwo! Informujemy, że  w nocy z 17 na 18 listopada br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacji mob…
  • Data publikacji:

    Oszuści na portalach aukcyjnych OLX – jak nie dać się okraść?

    Ktoś chciał kupić Twoją rzecz i proponował płatność przez OLX w wiadomości WhatsApp? Albo namawiał Cię do korespondencji mailowej, poza oficjalnym czatem OLX? Mamy nadzieję, że nie dałeś się nabrać…
  • Data publikacji:

    Bezpieczni w mediach społecznościowych – praktyczne wskazówki

    Włamania na konta w mediach społecznościowych – to temat, o którym w ostatnim czasie dość głośno. Podpowiadamy, co zrobić, aby uniknąć takiej sytuacji i jak skutecznie chronić się przed cyberatakam…
  • Data publikacji:

    Rozpoczyna się proces rozliczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

    Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą…
  • Data publikacji:

    Krajobraz bezpieczeństwa polskiego internetu w 2020 roku

    Czy wiesz, że jedną z instytucji monitorujących bezpieczeństwo polskiego internetu jest CERT Polska. Co roku (począwszy od 1997 r.) instytucja ta publikuje raporty w których informuje i ostrzega pr…
  • Data publikacji:

    Ataki socjotechniczne, czyli umysł w niebezpieczeństwie

    Cyberprzestępcy wykorzystują nie tylko zaawansowane narzędzia informatyczne i techniki, aby włamać się do komputerów lub na konta użytkowników. Czasem uciekają się do nakłonienia internautów do p…
  • Data publikacji:

    Jak utworzyć bezpieczne hasło - wskazówki

      Hasła są jednym z podstawowych sposobów, w jaki możemy udowodnić, kim jesteśmy. Używanie silnych haseł jest niezbędne aby chronić swoją tożsamość oraz informacje. Prawdopodobnie znasz wiel…
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu

    Szanowni Państwo, Informujemy, że  w nocy z 20 na 21 października a br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking  i Aplikacj…
  • Data publikacji:

    Złośliwe oprogramowanie – co może nam grozić?

    Wirusy, trojany, ransomware i rootkit - wszystkie te słowa opisują to samo. Są to programy używane przez cyberprzestępców do infekowania komputerów i urządzeń. Złośliwe oprogramowanie może przynieś…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej