Informacje dla Klientów w związku z atakiem Rosji na Ukrainę
W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy
Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym bank…
zanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 2 na 3 marca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa.
X NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, ide…
Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 23 na 24 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobiln…
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 2 na 3 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z koniecznością aktualizacji oprogr…
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że od dziś użytkownicy naszej aplikacji mobilnej BS w Olecku, z aktywną usługą BLIK, mogą korzystać z funkcjonalności BLIK polegającej na wykonywaniu i…
Zmiana Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 1 lutego 2022r ulegają zmianie Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfy prow…
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 26 na 27 stycznia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: