Dane osobowe i kontaktowe w rękach złodziei oznaczają wysokie niebezpieczeństwo. Mogą one zostać wykorzystane przez przestępców do oszustw, wspomaganych poprzez przebiegłe chwyty socjotechn…
Oszustwa inwestycyjne są jednym z najczęstszych ataków wymierzonych w osoby korzystające z usług oferowanych na rynku finansowym. W ostatnim czasie coraz częściej spotykamy się z oszustwami dotyczą…
4 czerwca 2022r w sobotę, odbył się jubileuszowy XX Lega Dance Cup 2022 o Puchar Burmistrza Olecka.
Bank Spółdzielczy w Olecku współsponsorował to kulturalne wydarzenie.
&nb…
Dwa składniki, czyli przepis na cyberbezpieczeństwo
Hasła nie są już wystarczającym sposobem na ochronę naszych kont przed przejęciem ich przez cyberprzestępców. Warto stosować dodatkową weryfikację. Oto, o co chodzi i jak to działa.
Uwierzytelnien…
Bezpieczeństwo danych osobowych to współodpowiedzialność nas wszystkich
Codziennie aż 95% Polaków łączy się z siecią, korzystając z komputera, tabletu lub smartfona. Dzięki temu skrócił się dystans geograficzny z najbliższymi, zniesione zostały bariery między adresem…
Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 26 na 27 kwietnia br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej związane z…
Zmiana Tabel oprocentowania oraz Taryfy Operacje kasowe Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 20 kwietnia 2022r ulegają zmianie Tabele oprocentowania produktów bankowych oraz Taryfa Operacje kasowe Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa Operacje…
Rozliczenia dewizowe 15 kwietnia 2022r - Wielki Piątek
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że dzień 15 kwietnia br (Wielki Piątek) jest dniem wolnym od rozliczeń dla transakcji dewizowych dla wszystkich walut, z wyjątkiem USD i PLN.
15 kwietnia 2…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: