KOMUNIKAT DOTYCZĄCY BEZPIECZEŃSTWA
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpi…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Taryfy kasowej
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku oraz Taryfa kasowa.
Taryfy prowizji i opłat
W Polsce trwają prace nad nowym wskaźnikiem referencyjnym stopy procentowej. Wskaźnik ten stosowany jest przy ustalaniu oprocentowania kredytów, a także przy podawaniu kosztów produktów leasingowych…
Zmiana Tabel oprocentowania oraz Taryfy dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 31 grudnia 2022r ulegają zmianie Tabele oprocentowania produktów bankowych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w…
Z przyjemnościa pragniemy poinformować, że w tym roku wsparliśmy ogólnopolską akcję Szlachetnej paczki.
Jako Darczyńcy przygotowaliśmy i przekazaliśmy pomoc potrzebującej rodzinie.
Komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku
K O M U N I K A T
W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku.
30 grudnia 2022 r. (piątek) – ostatni dzień operacyjny w…
Szanowni Państwo,
Z przyjemnościa informujemy o nowej odsłonie aplikacji mobilnej BS w Olecku. Aplikacja dostępna będzie od 1 grudnia 2022r odpowiednio dla systemu Android w Google Play, a dla syste…
Nowy okres ważności kart debetowych od 2 listopada 2022r (5lat)
Szanowni Państwo,
z przyjemnością pragniemy Państwa poinformować, że Bank Spółdzielczy w Olecku, od 2 listopada 2022r rozpoczyna wydawanie kart debetowych na okres 60 miesięcy.
Dotychczas wydawane…
Jednym z najłatwiejszych sposobów identyfikacji wiadomości phishingowej jest użyty w nich język i gramatyka ????
Jeśli są oczywiste błędy ortograficzne lub gramatyczne, to znak, że nie wszystko jest…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: