Komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku
K O M U N I K A T
W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku.
30 grudnia 2022 r. (piątek) – ostatni dzień operacyjny w…
Szanowni Państwo,
Z przyjemnościa informujemy o nowej odsłonie aplikacji mobilnej BS w Olecku. Aplikacja dostępna będzie od 1 grudnia 2022r odpowiednio dla systemu Android w Google Play, a dla syste…
Nowy okres ważności kart debetowych od 2 listopada 2022r (5lat)
Szanowni Państwo,
z przyjemnością pragniemy Państwa poinformować, że Bank Spółdzielczy w Olecku, od 2 listopada 2022r rozpoczyna wydawanie kart debetowych na okres 60 miesięcy.
Dotychczas wydawane…
Jednym z najłatwiejszych sposobów identyfikacji wiadomości phishingowej jest użyty w nich język i gramatyka ????
Jeśli są oczywiste błędy ortograficzne lub gramatyczne, to znak, że nie wszystko jest…
Większość wiadomości phishingowych zawiera linki. Są one uwzględniane w nadziei, że klikniesz i podasz swoje dane osobowe. Kliknięcie łącza może spowodować zainstalowanie złośliwego oprogramowania na…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 26 września 2022r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa prowizji i opłat dla klientó…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 1 września 2022r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa prowizji i opłat dla klientów…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: