Wnioski w Programie Dobry Start 300+ można składać od 1 lipca 2023 r.
Od 1 lipca 2023 r. można składać wnioski w Programie Dobry Start 300+.
Program Dobry Start 300+ to wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Wnios…
Ubezpieczenia ON-LINE GENERALI w Internet Bankingu
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że w ramach naszej współpracy ze swiatowym liderem w sektorze ubezpieczeń, firmą GENERALI, w naszej bankowości internetowej dla klientów indywidualnych…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 19 czerwca 2023r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfy prowizji i opłat
Z przyjemnością informujemy, ze Nasz Bank jako sponsor główny wsparł X Jubileuszową Olecką Trzynastkę z Bankiem Spółdzielczym w Olecku, która corocznie odbywa się na 13 kilometrowej trasie…
Informacja o przerwach w dostępie do bankowości internetowej
Informujemy, że od godziny 22:00 dnia 14 kwietnia do 16 kwietnia br., mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej związane z prowadzonymi pracami serwisowymi…
Rozliczenia dewizowe 7 kwietnia br - Wielki Piątek
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że dzień 7 kwietnia br (Wielki Piątek) jest dniem wolnym od rozliczeń dla transakcji dewizowych dla wszystkich walut, z wyjątkiem USD i PLN.
7 kwietnia 2022…
Szanowni Panstwo,
W naszym Banku znajdą Państwo szeroką ofertę ubezpieczeń GENERALI.
Każdy może znaleźć coś interesującego dla siebie. Nie tylko rolnicy czy przedsiebiorcy.
W związku z rozpoczęcie…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 22 marca 2023r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfy prowizji i opłat
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: