Komunikat dotyczący rozliczeń przelewów w obrocie zagranicznym i przelewów wewnętrznych w dniu 21 czerwca 2024
Szanowni Państwo, Z powodów technicznych w dniu 21.06.2024 r., zmianie ulegną godziny przyjmowania do rozliczenia przelewów w walucie obcej i przelewów wewnętrznych w PLN
Przelewy walutowe…
Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.
Poniżej przedstawiamy tabelę zawier…
Zapraszamy na wirtualny spacer po historii polskich banków spółdzielczych!
Zapraszamy na wirtualny spacer po historii polskich banków spółdzielczych!
Warto zapamiętać ten adres: www.historiabs.pl. To miejsce, w którym można miło spędzić czas na atrakcyjnym, wirtualnym s…
„Na co uważać i jak nie dać się okraść w Internecie – bankowość elektroniczna dla seniorów. II edycja” - Webinarium CEDUR dla seniorów i ich opiekunów - 18 czerwca 2024 roku
Zachęcamy do udziału w WEBINARIUM Komisji Nadzoru Finansowego:
LINK DO STRONY KNF Z ARTYKUŁEM O WEBINARIUM
Dla kogo Webinarium (spotkanie online) jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów.
Ce…
Podaruj sobie i dziecku więcej radości z każdych zakupów!
Skorzystaj z wyjątkowej promocji Grupy BPS i Mastercard®, zbieraj punkty w programie Bezcenne® Chwile i wymieniaj je na nagrody. Możesz zy…
Niedostępność usług Express Elixir oraz BLIK w dniu 23 marca 2024 roku
Szanowni Państwo,
w związku z planowanymi pracami technicznymi, w dniu 23.03.2024 od godziny 8:00 do godziny 12:00, usługi Express Elixir oraz BLIK będa niedostępne.
Bank Spółdzielczy w Olecku
Zmiany Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
15 marca 2024 roku nastąpiły zmiany Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.
Taryfy prowizji i opłat
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: