Podaruj sobie i dziecku więcej radości z każdych zakupów!
Skorzystaj z wyjątkowej promocji Grupy BPS i Mastercard®, zbieraj punkty w programie Bezcenne® Chwile i wymieniaj je na nagrody. Możesz zy…
Niedostępność usług Express Elixir oraz BLIK w dniu 23 marca 2024 roku
Szanowni Państwo,
w związku z planowanymi pracami technicznymi, w dniu 23.03.2024 od godziny 8:00 do godziny 12:00, usługi Express Elixir oraz BLIK będa niedostępne.
Bank Spółdzielczy w Olecku
Zmiany Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
15 marca 2024 roku nastąpiły zmiany Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.
Taryfy prowizji i opłat
Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników Banku!
Ciągle trwają próby podszywania się przez oszustów pod pracowników Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer tele…
NOWY WPŁATOMAT W OLECKU! Usługi smartKARTA, sm@rt Wypłata i Mój rachunek już dostępne!
Szanowni Państwo,
Z przyjemościa informujemy, że w naszym Oddziale w Olecku (ul. Cicha 2) mamy nowy bankomat z funkcjonalnością wpłatomatu!
Mogą Państwo, już teraz, bez stania w kolejce do okienka…
Przerwa w dostępie do Internet Bankingu i aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo,
W nocy z 5 na 6 marca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwi…
Od 9 lutego 2024 r. od godziny 21:00 do 10 lutego 2024 r. do godziny 3:00 będą prowadzone prace na serwerach mojeID oraz BLIK.
W tym czasie nie będzie można…
Szanowni Państwo,
1 lutego 2024 roku następują zmiany Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Taryfy kasowej;
26 lutego 2024 roku następuje zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klien…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: