Niedostępność Express Elixir oraz przelewów na telefon BLIK 6 września 2025 roku
Data publikacji:
Szanowni Państwo,
w związku z wdrożeniem 8 września br. przez Narodowy Bank Polski zmian formatu komunikatów płatniczych i co za tym idzie uruchomienia nowego systemu rozliczeniowego SORBNET3 w miejsce SORBNET2, informujemy, że w dniu 6 września br. w godzinach 00:30 - 4:30 oraz 7:00-20:00 niedostępna będzie usługa Express Elixir oraz przelewy na telefon BLIK. Standardowe płatności BLIK będą działały bez przerwy.
Za utrudnienia przepraszamy
z poważaniem
Bank Spółdzielczy w Olecku
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: