Większość wiadomości phishingowych zawiera linki. Są one uwzględniane w nadziei, że klikniesz i podasz swoje dane osobowe. Kliknięcie łącza może spowodować zainstalowanie złośliwego oprogramowania na…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 26 września 2022r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa prowizji i opłat dla klientó…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 1 września 2022r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa prowizji i opłat dla klientów…
Przerwy w dostępie do bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 30 na 31 sierpnia br. (wtorek/środa) między godziną 22:00 a 1:00 mogą wystąpić przerwy w dostępie do bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej związan…
Szanowni Państwo. Uprzejmie informujemy, że od 29 lipca 2022 r. można złożyć wniosek o zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego, czyli tzw. wakacje kredytowe.
Zgodnie z Ustawą z dnia 7&nb…
Program Dobry Start – wsparcie dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny
Kogo dotyczy
Możesz raz w roku otrzymać 300 zł na wyprawkę szkolną dziecka, bez względu na dochód rodziny…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: