Skip to main content
  • Aktualności
  • Komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku

Komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku

19-12-2022

K O M U N I K A T

W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2022 roku.

30 grudnia 2022 r. (piątek) – ostatni dzień operacyjny w 2022 r.

  1. Placówki Banku są otwarte dla Klientów do godz. 1200
  2. Wpłaty kasowe i przelewy do innych banków złożone w placówkach Banku w dniu 30 grudnia 2022r:

             a) do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;

             b) po godz. 1200 będą zrealizowane z datą 2 stycznia 2023r (poniedziałek).

  1. Przelewy wysłane przez Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm w dniu 30 grudnia 2022r:

             a) do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia.

             b) po godz. 1200 zostaną zrealizowane z datą 2 stycznia 2023r (poniedziałek).

  1. Rozliczenia SORBNET w dniu 30 grudnia 2022r:

            a) złożone w BS Olecko do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;

            b) przychodzące do BS Olecko do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;

      4. Rozliczenia przekazów zagranicznych

           a) przekazy wychodzące realizowane będą jak do godziny 1200

           b) przekazy przychodzące realizowane będą do godziny 1200

      5. Płatności natychmiastowe Expres ELIXIR nie będą dostępne dla klientów BS od godziny 12:00 dnia 30-12-2022 do godziny 24:00 dnia 01.01.2023r

      6. Autodealing obsługa transakcji FX, Order FX odbywać się będzie do godziny 1200

 

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej