Skip to main content
  • Aktualności

Aktualności

25-05-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 14 czerwca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
24-05-2021
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 26 na 27 maja br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. &...
13-05-2021
Z przyjemnością informujemy, że aplikacja mobilna BS w Olecku, która jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu, jest już do...
04-05-2021
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń...
01-04-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabele oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielcz...
23-03-2021
Szanowni Państwo, W dniu dzisiejszym (23-03-2021r) trwają prace techniczne w Banku. Mogą nastąpić krótkie przerwy w dostępie do niektórych usług. Za utrudnienia przepraszamy.  
22-03-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 22 marca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
26-02-2021
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 26 lutego 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
09-02-2021
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 10 na 11 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowa...

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej