Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Niedostępność mojGOV.pl, Profilu Zaufanego oraz Węzła Krajowego w nocy z 15.10 na 16.10.2021 r. (od godziny 22:00 do godziny 02:00)

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów informację o planowanych pracach serwisowych prowadzonych po stronie infrastruktury te…
  • Data publikacji:

    Bądź cyberbezpieczny z bankiem spółdzielczym

    Początek października to również początek europejskiej kampanii służącej zwiększeniu świadomości i wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa. W Polsce kampanię koordynuje Państwowy Instytut Badawczy NASK…
  • Data publikacji:

    BLIK - już dostępny dla kolejnych klientów!!!

    Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy kolejnej grupie klientów nową formę płatności mobilnej - BLIK. Juz teraz prócz klientów indywidualnych mogą z niej skorzystać rolnic…
  • Data publikacji:

    Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 25 października 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Zmiany mają charakter porządkowy oraz dotyczą nowych stawe…
  • Data publikacji:

    Uważaj na fałszywe wiadomości SMS o kwarantannie!

    Ostrzegamy przed fałszywymi wiadomościami SMS o treści: "Zostałeś skierowany do odbycia 10-dniowej kwarantanny". Link zawarty w wiadomości prowadzi do strony zawierającej złośliwe oprogramowanie, kt…
  • Data publikacji:

    Uczniowie dostali plany lekcji sponsorowane przez Bank Spółdzielczy w Olecku

    Z przyjemnością pragniemy poinformować Państwa, że Bank Spółdzielczy w Olecku, uczestnicząc w corocznej incjatywie Gazety Olsztyńskiej - Głosu Olecka, został sponsorem tegorocznego wydania planów lek…
  • Data publikacji:

    Utrudnienia w dostępie do placówki w Olecku

    Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 10 sierpnia br., w związku z wykonywaniem frezowania nawierzchni zamknięta dla ruchu pojazdów będzie m.in. ulica Cicha w Olecku,przy której mieści się…
  • Data publikacji:

    Loteria promocyjna dla Klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

    Klienci Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS, korzystający z oferty kredytowej, mogą wziąć udział w loterii promocyjnej pod nazwą „Logiczne, że się opłaca”. Loteria obejmuje kredyty udzielon…
  • Data publikacji:

    Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu

    Szanowni Państwo! Informujemy, że: W nocy z 2 na 3 sierpnia br. (poniedziałek/wtorek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowa…
  • Data publikacji:

    Wspieramy ekologiczny transport

    Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Olecku wraz z partnerami jest częścią inicjatywy Gminy Olecko oraz Gminy Wieliczki, Kowale Oleckie i Świętajno polegającej na umożliwieniu korzystania przez m…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej