Skip to main content
  • Aktualności

Aktualności

20-01-2021
Mikro, małe lub średnie firmy, które są klientami Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w INTERNET BANKINGU oraz INTERNET BANKINGU dla FIRM o subwencję w ramach programu Tarcza Fin...
31-12-2020
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdza...
15-12-2020
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 16 grudnia 2020r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa kasowa Banku Spółdzielczego w Olecku. Taryfy pro...
10-12-2020
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że placówki Banku Spółdzielczego w Olecku w dniu: - 24 grudnia 2020r będą zamknięte; - 31 grudnia 2020r będą otwarte do godziny 12:00.  
02-12-2020
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 2 grudnia 2020r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku. Taryfa prowizji i opłat
01-12-2020
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 grudnia 2020r uległy zmianie Tabele opropcentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku. Tabele oprocentowania
30-11-2020
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia ...
30-11-2020
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 grdunia 2020r w Oddziale w Olecku obowiązują dotychczasowe godziny obsługi klientów, tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.  
14-10-2020
Szanowni Państwo, W pierwszych dniach października dokonaliśmy zmiany systemu operacyjnego Banku. Zmiana zakończyła się sukcesem. Część funkcjonalności wymaga od nas dodatkowych czynności związany...

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej