Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Olecku wraz z partnerami jest częścią inicjatywy Gminy Olecko oraz Gminy Wieliczki, Kowale Oleckie i Świętajno polegającej na umożliwieniu korzystania przez m…
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Państwu nową formę płatności mobilnej - BLIK.
Usługa BLIK jest dostępna wyłącznie dla posiadaczy aplikacji mobilnej BS w Olecku.
Za…
Zmiana taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 26 lipca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych.
Taryfy prowizji i opłat
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo!
Informujemy, że:
W nocy z 23 na 24 czerwca br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu oraz Aplikacji mobilnej związane z aktu…
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej oraz dostępie do mojeID
Szanowni Państwo!
Informujemy, że:
1. W nocy z 16 na 17 czerwca br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu oraz Aplikacji mobilnej związane z a…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 14 czerwca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych.
Taryfy prowizji i opłat
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w nocy z 26 na 27 maja br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania.
&nb…
Aplikacja mobilna BS w Olecku również dla użytkowników Apple
Z przyjemnością informujemy, że aplikacja mobilna BS w Olecku, która jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu, jest już dost…
Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.
Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń z…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: