Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 grdunia 2020r w Oddziale w Olecku obowiązują dotychczasowe godziny obsługi klientów, tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Szanowni Państwo,
W pierwszych dniach października dokonaliśmy zmiany systemu operacyjnego Banku. Zmiana zakończyła się sukcesem. Część funkcjonalności wymaga od nas dodatkowych czynności związanych…
Szanowni Państwo,
W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Olecku wprowadza w swoich p…
Wnioski Programu Dobry Start (300+) są już dostępne w systemie bankowości elektronicznej eBankNet
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 lipca br. w systemie bankowości elektronicznej eBankNet można składać wnioski w Programie Dobry Start (300+) na wyprawkę szkolną dla uczniów, bez względu na…
Bank Spółdzielczy w Olecku pomaga Hani uczestnicząc w Gaszyn Challenge Hania!
Podjeliśmy wyzwanie dwóch nominacji OSP Gąski oraz Powiatowego Centrum Wsparcia Edukacji w Olecku.
…
Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Olecku opracował działania pomocowe dla Klientów, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji będącej następstwem gospodarczym rozprzestrzeniania się koronawirusa…
W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca 2020 r. zmiany wartości…
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom realizacja zleceń instalacji terminali płatniczych będzie odbywała się w ciągu 48 godzin od momentu zaakceptowania umowy.
Informacje na temat terminali…
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 16 marca 2020r, zmianie uległy:
Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku
Taryfa prowizji i opłat dla klientów…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: