Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 16 marca 2020r, zmianie uległy:
Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku
Taryfa prowizji i opłat dla klientów…
Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych s…
Potrzebujesz pieniędzy na zakup rzeczowych środków do produkcji rolnej?
Skorzystaj z naszej atrakcyjnej oferty, skierowanej właśnie do Ciebie!
Kredyt:
- bez prowizji - jeśli ubezpieczysz upr…
Szanowni Państwo,
Od 16 marca 2020r do odwołania placówki Banku Spółdzielczego w Olecku będą otwarte dla Państwa:
Oddział w Olecku - 8:00 do 15:00
Oddział w Gołdapi - 8:00 do 15:00
Oddział w Ełku…
KOMUNIKAT
ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W OLECKU
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt…
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy obsługę rachunków walutowych - w trzech walutach: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim.
Dzięki Rachunkowi walutowemu…
Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku Operacje kasowe
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 14 lutego 2020r, zmianie ulega Taryfa prowizji i opłat bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku Operacje kasowe
UWAGA NA FAŁSZYWE WIADOMOŚCI PRZESYŁANE PRZEZ OSOBY TRZECIE!
Szanowni Państwo, prosimy o ostrożność i wzmożoną uwagę w stosunku do wiadomości pochodzących z nieznanych źródeł, zawierających np. linki do wystawionych faktur, do dokonania płatności i inne tym po…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: