Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu dla klientów naszej bankowości internetowej usługi mojeID.
mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. Klient banku może potwierdzić swoje dane szybko i bezpiecznie, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. dostawców energii, usług medycznych, ubezpieczeniowych, czy telekomunikacyjnych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego. Ponadto, osoby posługujące się Profilem Zaufanym mogą teraz zapisać się online na szczepienia przeciwko COVID-19.
mojeID jest udostępniane przez systematycznie rosnącą liczbę dostawców usług z różnych sektorów gospodarki. KIR prowadzi intensywne prace wdrożeniowe z kolejnymi dostawcami usług oraz bankami jako dostawcami tożsamości. Liczba aktywnych klientów bankowości elektronicznej mogących korzystać z usługi mojeID wynosi blisko 13 mln.
O usłudze mojeID w Banku Spółdzielczym w Olecku przeczytaj TUTAJ
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: