Wyniki Konkursu „Najlepszy Bank Spółdzielczy zrzeszony z Bankiem Polskiej Spółdzielczości"
05-12-2019
Podczas Zgromadzenia Prezesów Banków Spółdzielczych zrzeszonych z Bankiem BPS, które odbyło s…
Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej umożliwiającej autoryzację w eBankNet.
Aplikacja jest dostępna w Sklepie Play pod nazwą BS OLECKO AUTORYZACJA.
Skorzystać z niej mogą użytkownicy posi…
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 15 października 2019r, zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Olecku informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług płatniczych w ra…
Szanowni Państwo,
16 września 2019r w godzinach od 7:00 do 9:00 prowadzone będą prace serwisowe w usłudze bankowości internetowej eBankNet.
Usługa w tym czasie może być niedostępna.
Za utrudn…
Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Olecku informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług płatniczych w…
Zmiana sposobu autoryzacji transakcji w eBankNet i eCorpoNet
Szanowni Państwo,
Bank Spółdzielczy w Olecku informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług płatniczych w ra…
29 czerwca 2019r odbył się w Wieliczkach Festyn Gminny Dzień Wiatraka.
Program festynu obejmował m.in. występy małych artystów, animacje dla dzieci, konkurs "Potyczki sołeckie", atrakcje zorganizo…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: