Skip to main content
  • Aktualności

Aktualności

13-03-2020
Szanowni Państwo, Od 16 marca 2020r do odwołania placówki Banku Spółdzielczego w Olecku będą otwarte dla Państwa: Oddział w Olecku - 8:00 do 15:00 Oddział w Gołdapi - 8:00 do 15:00 Oddział w Eł...
13-03-2020
KOMUNIKAT ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W OLECKU Szanowni Państwo, Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizy...
28-02-2020
Szanowni Państwo, z przyjemnością informujemy, że rozpoczęliśmy obsługę rachunków walutowych - w trzech walutach: euro, dolarze amerykańskim i funcie brytyjskim. Dzięki Rachunkowi walutowemu:...
14-02-2020
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 14 lutego 2020r, zmianie ulega Taryfa prowizji i opłat bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku Operacje kasowe
07-02-2020
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 10 lutego 2020r, zmianie ulega Tabela oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku
31-01-2020
Szanowni Państwo, prosimy o ostrożność i wzmożoną uwagę w stosunku do wiadomości pochodzących z nieznanych źródeł, zawierających np. linki do wystawionych faktur, do dokonania płatności i inne tym ...
30-01-2020
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że od 29 stycznia 2020r, zmianie uległa Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku
20-12-2019
Szanowni Państwo, Poniżej komunikat Banku dotyczący realizacji zleceń w ostatnie dni 2019 roku Treść komunikatu
16-12-2019
PROMOCJA LOKAT!!! Nawet 1,70%!!! Szczegóły

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej