Zmiany Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfy kasowej Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 16 grudnia 2020r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa kasowa Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfy prowi…
Godziny pracy placówek banku 24 i 31 grudnia 2020r
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że placówki Banku Spółdzielczego w Olecku w dniu:
- 24 grudnia 2020r będą zamknięte;
- 31 grudnia 2020r będą otwarte do godziny 12:00.
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 2 grudnia 2020r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa prowizji i opłat
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 20…
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 grdunia 2020r w Oddziale w Olecku obowiązują dotychczasowe godziny obsługi klientów, tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
Szanowni Państwo,
W pierwszych dniach października dokonaliśmy zmiany systemu operacyjnego Banku. Zmiana zakończyła się sukcesem. Część funkcjonalności wymaga od nas dodatkowych czynności związanych…
Szanowni Państwo,
W trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Olecku wprowadza w swoich p…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: