Zmiana Taryf prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnyc oraz indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 29 stycznia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych.
Tar…
Grupa BPS wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy
Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań pu…
Klienci Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w Programie Tarcza Finansowa PFR 2.0
Mikro, małe lub średnie firmy, które są klientami Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w INTERNET BANKINGU oraz INTERNET BANKINGU dla FIRM o subwencję w ramach programu Tarcza Finan…
Wydłużenie terminu potwierdzenia Beneficjenta w ramach Tarczy Finansowej PFR 1,0
Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzają…
Zmiany Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfy kasowej Banku Spółdzielczego w Olecku
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 16 grudnia 2020r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa kasowa Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfy prowi…
Godziny pracy placówek banku 24 i 31 grudnia 2020r
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że placówki Banku Spółdzielczego w Olecku w dniu:
- 24 grudnia 2020r będą zamknięte;
- 31 grudnia 2020r będą otwarte do godziny 12:00.
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że od 2 grudnia 2020r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku.
Taryfa prowizji i opłat
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 20…
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: