Wyniki wyszukiwania
-
Komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2021 roku
K O M U N I K A T W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2021 roku. I . 24 grudnia 2021 r. (piątek): 1. Placówki Banku są zamknięte. 2. Przelewy wysłane przez Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm w dniu 24 grudnia 20… -
Zmiana Tabel oprocentowania produktów bankowych i Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 20 grudnia 2021r ulegają zmianie Tabele oprocentowania produktów bankowych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku Tabele oprocentowania Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych -
Przerwy w dostępie do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 15 na 16 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. Za utrudnienia przepraszamy -
Przerwy w dostępie do Internet Bankingu
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 3 na 4 grudnia br. (piątek/sobota) między godziną 22:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. Za utrudnienia przepraszamy. -
Uwaga – Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Komunikat – ostrzeżenie – Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl – BCC ZBP i Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji z dnia 15 listopada 2021 r. W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą… -
Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych i Tabel oprocentowania
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 24 listopada 2021r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych, a od 1 grudnia 2021r ulegają zmianie Tabele oprocentowania Taryfy prowizji i opłat Tabele oprocentowania -
Infomacja o pracy placówek Banku 24 i 31 grudnia 2021r
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że placówki Banku: 24 grudnia 2021r będą zamknięte; 31 grudnia 2021r będą otwarte dla Państwa do godzny 12:00. Za utrudnienia przepraszamy. -
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu (aktualizacja)
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 1 na 2 grudnia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. Za utrudnienia przepraszamy. -
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej
Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 17 na 18 listopada br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. Za utrudnienia przepraszamy. -
Rozpoczyna się proces rozliczeń w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0
Rozpoczyna się proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla Przedsiębiorstw z sektora Mikro i MŚP w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Firmy, które spełnią określone wymagania mogą liczyć na 100% umorzenia. Rozliczenia Tarczy 2.0 będą odbywać się w trzech etapach. W pierwszym eta… -
Oszuści na portalach aukcyjnych OLX – jak nie dać się okraść?
Ktoś chciał kupić Twoją rzecz i proponował płatność przez OLX w wiadomości WhatsApp? Albo namawiał Cię do korespondencji mailowej, poza oficjalnym czatem OLX? Mamy nadzieję, że nie dałeś się nabrać. Jeśli sprzedajesz w sieci i jeszcze nie natknąłeś się na ten mechanizm oszustwa koniecznie przeczyta… -
Bezpieczni w mediach społecznościowych – praktyczne wskazówki
Włamania na konta w mediach społecznościowych – to temat, o którym w ostatnim czasie dość głośno. Podpowiadamy, co zrobić, aby uniknąć takiej sytuacji i jak skutecznie chronić się przed cyberatakami. Jak podaje CBOS w raporcie z badania „Korzystanie z internetu” - siedmiu na dziesięciu polskich uży… -
Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu
Szanowni Państwo, Informujemy, że w nocy z 20 na 21 października a br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. Za utrudnienia przepraszamy. -
Krajobraz bezpieczeństwa polskiego internetu w 2020 roku
Czy wiesz, że jedną z instytucji monitorujących bezpieczeństwo polskiego internetu jest CERT Polska. Co roku (począwszy od 1997 r.) instytucja ta publikuje raporty w których informuje i ostrzega przed różnego typu incydentami. Z raportami rocznymi z działalności CERT Polska można zapoznać się na st… -
Ataki socjotechniczne, czyli umysł w niebezpieczeństwie
Cyberprzestępcy wykorzystują nie tylko zaawansowane narzędzia informatyczne i techniki, aby włamać się do komputerów lub na konta użytkowników. Czasem uciekają się do nakłonienia internautów do popełnienia błędu za pomocą metody zwanej socjotechniką. Jak się przed nią obronić, przypominamy w ramach… -
Niedostępność mojGOV.pl, Profilu Zaufanego oraz Węzła Krajowego w nocy z 15.10 na 16.10.2021 r. (od godziny 22:00 do godziny 02:00)
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym otrzymaliśmy z Kancelarii Prezesa Rady Ministrów informację o planowanych pracach serwisowych prowadzonych po stronie infrastruktury technicznej KPRM. Prace serwisowe spowodują niedostępność następujących usług: eUsługi udostępniane prz… -
Jak utworzyć bezpieczne hasło - wskazówki
Hasła są jednym z podstawowych sposobów, w jaki możemy udowodnić, kim jesteśmy. Używanie silnych haseł jest niezbędne aby chronić swoją tożsamość oraz informacje. Prawdopodobnie znasz wiele wskazówek na temat tego, jak utworzyć hasło, dlatego postaramy się uporządkować to, co już wiemy, z tym, co n… -
Złośliwe oprogramowanie – co może nam grozić?
Wirusy, trojany, ransomware i rootkit - wszystkie te słowa opisują to samo. Są to programy używane przez cyberprzestępców do infekowania komputerów i urządzeń. Złośliwe oprogramowanie może przynieść dużo szkód – potrafi wykradać hasła i pliki, uniemożliwić dostęp do systemu, co może skończyć się żą… -
Bądź cyberbezpieczny z bankiem spółdzielczym
Początek października to również początek europejskiej kampanii służącej zwiększeniu świadomości i wiedzy na temat cyberbezpieczeństwa. W Polsce kampanię koordynuje Państwowy Instytut Badawczy NASK. Europejski Miesiąc Cyberbezpieczeństwa (European Cyber Security Month – ECSM) to ogólnoeuropejska ka… -
BLIK
USŁUGI W RAMACH RACHUNKU BIEŻĄCEGO Co to jest BLIK? BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS w Olecku. Kto może korzystać z BLIKA? Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy: są posiadaczami rachunku bieżącego lub pomocniczego w Banku Spółdzielczym w Olecku lub pełnomocnikam…