Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 10 na 11 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu dla klientów naszej bankowości internetowej usługi mojeID. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. Klient banku może potwierdzić swoje dane szybko i bezpiecznie, na dowolnym urządzeniu…
  • Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań publicznych jest zamknięta – a to właśnie tam zawsze można było spotkać kwestujących wolontariuszy z p…
  • Od 1 lutego 2021 r. w Internet Bankingu dostępne będą nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus. Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice, którzy już pobierali świadczenie 500 plus nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz zło…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 29 stycznia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych. Taryfy prowizji i opłat
  • mojeID Bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w Banku Spółdzielczym w Olecku. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papi…
  • Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań publicznych jest zamknięta – a to właśnie tam zawsze można było spotkać kwestujących wolontariuszy z p…
  • Mikro, małe lub średnie firmy, które są klientami Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w INTERNET BANKINGU oraz INTERNET BANKINGU dla FIRM o subwencję w ramach programu Tarcza Finansowa PFR 2.0. Wnioski można składać od 15 stycznia od godz. 0:00:01 do 28 lutego 2021 r. w INTERNET BANK…
  • KONTO AKTYWNE - to rachunek dla ceniących niezależność i samodzielność, dla wszystkich aktywnie korzystających z usług bankowych.
  • Uprzejmie informujemy, że Polski Fundusz Rozwoju wydłużył termin przedstawienia przez Przedsiębiorców, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej PFR dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy z 31 grudnia 2…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 16 grudnia 2020r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa kasowa Banku Spółdzielczego w Olecku. Taryfy prowizji i opłat
  • Korzystasz z naszej aplikacji mobilnej BS w Olecku? Za jej pośrednictwem możesz wygodnie, bez odwiedzania placówki Banku, przez smatfona zakładać lokaty na okresy: 1, 3, 6, 9 i 12 mcy (kwota minimalna 1000zł). Lokaty są oparte na stałej stopie procentowej i nieodnawialne. Wypróbuj naszą ofertę ! Ta…
  • Wystarczy dostęp do swojej bankowości internetowej i możesz zakładać lokaty kiedy chcesz i na ile chcesz (min. 1000zł). W ofercie lokaty 1, 3, 6, 9 i 12 miesięczne (nieodnawialne) o stałej stopie procentowej. Wypróbuj naszą ofertę! Tabele oprocentowania
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że placówki Banku Spółdzielczego w Olecku w dniu: - 24 grudnia 2020r będą zamknięte; - 31 grudnia 2020r będą otwarte do godziny 12:00.
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 2 grudnia 2020r uległa zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych Banku Spółdzielczego w Olecku. Taryfa prowizji i opłat
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 grudnia 2020r uległy zmianie Tabele opropcentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku. Tabele oprocentowania
  • Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 grudnia 2020 r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę był…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 grdunia 2020r w Oddziale w Olecku obowiązują dotychczasowe godziny obsługi klientów, tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
  • Uwaga! Jeśli usunąłeś aplikację z urządzenia i instalujesz ją ponownie, bądź np. zmieniłeś telefon i dodajesz ją na nowym telefonie, a na starym usuwasz - oraz gdy w obu przypadkach masz autoryzację aplikacją mobilną, to w momencie usunięcia aplikacji musisz zgłosić się osobiście do Banku by ponown…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej