Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Czym jest Fundusz Wsparcia Kredytobiorców? Jeśli masz w naszym Banku kredyt hipoteczny i znalazłeś się w trudnej sytuacji finansowej, możesz złożyć wniosek o udzielenie wsparcia z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców (w skrócie: FWK). Zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. (DZ.U. z 2015 r. poz…
  • Szanowni Państwo! Informujemy, że w dniu 23 marca br. (noc z wtorku na środę) w godz. 00:00-06:00 nastąpi przerwa techniczna. W tym czasie nie będą Państwo mieli dostępu do Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej. Za utrudnienia przepraszamy
  • Ubezpieczenia online Poznaj możliwości ubezpieczenia przez Internet. Prosto ze strony przejdziesz do porównywarki, wybierzesz najlepszą dla siebie ofertę, kupisz i opłacisz polisę nie wychodząc z domu. Superpolisa Ubezpieczenia jest jednym z wiodących w Polsce pośredników ubezpieczeniowych. Kliento…
  • Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ostrzega
  • Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 9 na 10 marca br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. Za utrudnienia przepraszamy
  • Ograniczenia w płatnościach do / z Rosji i Białorusi W związku ze zmieniającymi się dynamicznie sankcjami nakładanymi na Rosję i na Białoruś informujemy, że nasz bank nie gwarantuje przeprowadzenia transakcji finansowych powiązanych z ww. krajami. Należy liczyć się z odrzuceniem płatności przez ban…
  • Wojna, która toczy się u naszych ukraińskich sąsiadów, wywołuje w nas chęć niesienia pomocy. Prawie każdy z nas zna kogoś z Ukrainy. Dlatego w tym szczególnym czasie nie chcemy pozostawać obojętni. Razem dla Ukrainy Nasz Bank dołącza do akcji pomocowej uruchomionej przez Bank Gospodarstwa Krajowego…
  • W związku z działaniami wojennymi na Ukrainie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Dbaj o bezpieczeństwo swoich pieniędzy Zapewniamy, że pieniądze, które są na kontach w naszym banku są bezpieczne. Sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez sztaby koordynujące cyberbezpieczeństwo or…
  • zanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 2 na 3 marca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Korzystając z bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej zawsze przestrzegaj podstawowych zasad bezpieczeństwa. X NIGDY nie podawaj nikomu przez Internet lub telefon swoich danych osobowych, identyfikatorów ani haseł. X Nie instaluj oprogramowania i nie ściągaj aplikacji pochodzących z nieznany…
  • Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 23 na 24 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 01:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. Za utrudnienia przepraszamy
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 14 lutego 2022r ulegają zmianie Tabele oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku Tabele oprocentowania
  • Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 2 na 3 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z koniecznością aktualizacji oprogramowania Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że od dziś użytkownicy naszej aplikacji mobilnej BS w Olecku, z aktywną usługą BLIK, mogą korzystać z funkcjonalności BLIK polegającej na wykonywaniu i odbieraniu przelewów na telefon. Więcej szczegółów w zakładce BLIK Zapraszamy do korzystania z nowej…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 lutego 2022r ulegają zmianie Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych Banku Spółdzielczego w Olecku. Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych i indywidualnych
  • Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 26 na 27 stycznia br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 lutego 2022r ulegają zmianie Tabele oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku Tabele oprocentowania
  • Bank Spółdzielczy w Olecku dołączył się do zbiórki pieniędzy organizowanej przez Grupę BPS, w ramach akcji charytatywnej Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Grupa BPS stworzyła specjalną eSkarbonkę dla pracowników wszystkich Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS. Można dzięki niej w prosty i szybki…
  • Święta to okres, w którym spotykamy się z najbliższymi. Czas przygotowań może być dobrym pretekstem do rozmów na wiele tematów. Świąteczna etykieta zakłada pomijanie wątków budzących kontrowersje czy tych mogących być kością rodzinnej niezgody, dlatego do worka tematów proponujemy dołożyć, może mał…
  • Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że placówki Banku 7 stycznia 2022r będą zamknięte. Bank będzie realizował zlecenia w bankowości elektronicznej. Za utrudnienia przepraszamy.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej