Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

FUNDUSZ WSPARCIA KREDYTOBIORCÓW

    Czym jest Fundusz Wsparcia Kredytobiorców?

    Jeśli masz w naszym Banku kredyt hipoteczny i znalazłeś się w trudnej sytuacji finansowej, możesz złożyć wniosek o udzielenie wsparcia z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców (w skrócie: FWK). Zgodnie z Ustawą z dnia 9 października 2015 r. (DZ.U. z 2015 r. poz. 1925 z późniejszymi zmianami) o zwrotne wsparcie finansowe z FWK mogą ubiegać się osoby fizyczne, które posiadają kredyt mieszkaniowy oraz utraciły pracę lub osiągają niskie dochody.

    W ramach FWK możesz ubiegać o:

    I.     Wsparcie w spłacie miesięcznych rat kredytu

    • wsparcie przeznaczone jest na spłatę zobowiązań kredytobiorcy z tytułu kredytu hipotecznego
    • wsparcie wypłacane jest w ratach miesięcznych przez okres nie dłuższy niż 40 miesięcy
    • wysokość Wsparcia to równowartość przewidywanych 40 miesięcznych rat kredytu mieszkaniowego
    • wsparcie wypłacane jest w ratach miesięcznych, miesięczna kwota Wsparcia nie może być wyższa niż 3000 zł


    II.    Pożyczkę na spłatę zadłużenia

    • w przypadku sprzedaży kredytowanej nieruchomości, gdy kwota uzyskana ze sprzedaży nie pokryje zadłużenia, kredytobiorca ma możliwość wnioskowania w Banku Spółdzielczym w Olecku o udzielenie pożyczki
    • pożyczka przyznawana jest na pokrycie pozostałej części zadłużenia z tytułu kredytu mieszkaniowego po sprzedaży kredytowanej nieruchomości, gdy uzyskana ze sprzedaży kwota nie pokryła całego zobowiązania
    • maksymalna kwota pożyczki  to 120 000 zł
    • wsparcie lub pożyczka są zwrotne

    Szczegółowe informacje dotyczące kryteriów udzielania Wsparcia można uzyskać na infolinii, w oddziałach Banku oraz na stronie Banku Gospodarstwa Krajowego.

    Co zrobić, aby skorzystać z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców?

    • wniosek o udzielenie wsparcia/pożyczki można złożyć w każdym oddzialeBanku oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej e25.
    • jeżeli kwota ze sprzedaży kredytowanej nieruchomości nie pokryje całego zobowiązania z tytułu kredytu mieszkaniowego, kredytobiorca może wystąpić o wydanie promesy udzielenia pożyczki („Promesa”) lub bezpośrednio o pożyczkę; do wniosku o wydanie Promesy/Pożyczki należy dołączyć przedwstępną umowę sprzedaży kredytowanej nieruchomości
    • po pozytywnej weryfikacji wniosku o udzielenie wsparcia/pożyczki kredytobiorca może zawrzeć umowę o Wsparcie/Pożyczkę z Bankiem

    Kto może skorzystać z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców?

    O wsparcie/pożyczkę mogą ubiegać się kredytobiorcy, którzy spełniają jeden z warunków:

    • co najmniej jeden z kredytobiorców posiada status bezrobotnego w dniu złożenia wniosku o Wsparcie, lub
    • ponoszą miesięczne koszty obsługi kredytu mieszkaniowego w wysokości przekraczającej 40 proc. miesięcznych dochodów gospodarstwa domowego, lub
    • miesięczny dochód gospodarstwa domowego, pomniejszony o miesięczne koszty obsługi kredytu nie przekracza:
      - 1552 zł w przypadku gospodarstwa jednoosobowego,
      - 1200 zł na każdą osobę dla gospodarstwa wieloosobowego
      oraz
    • posiadają kredyt lub pożyczkę, zabezpieczone hipoteką, przeznaczone na sfinansowanie niezwiązanego z działalnością gospodarczą lub prowadzeniem gospodarstwa rolnego:
      nabycia, budowy, przebudowy, rozbudowy lub nadbudowy domu jednorodzinnego albo lokalu mieszkalnego stanowiącego odrębną nieruchomość oraz adaptacji pomieszczeń lub budynków niemieszkalnych na cele mieszkalne
      •    nabycia spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego lub prawa do domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej albo prawa odrębnej własności lokalu mieszkalnego w spółdzielni mieszkaniowej
      •    remontu domu jednorodzinnego albo lokalu mieszkalnego, o których mowa w punktach powyżej
      •    nabycia działki budowlanej albo jej części pod budowę domu jednorodzinnego
      •   nabycia działki rolnej albo jej części pod budowę domu jednorodzinnego, położonej w całości albo części na terenie przeznaczonym pod zabudowę mieszkaniową, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku gdy teren, na którym położona jest działka rolna albo jej część, nie został objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego – nabycia działki albo jej części przeznaczonej pod budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego na podstawie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
      •    udziału w kosztach budowy mieszkań przez towarzystwa budownictwa społecznego
      •    Innego celu związanego z zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych
      lub
    • posiadają udzielony przez bank kredyt zabezpieczony hipoteką, udzielony na spłatę kredytu mieszkaniowego, o którym mowa w punkcie powyżej.

    W jakich przypadkach nie możesz skorzystać z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców?

    Wsparcie / pożyczka nie może być przyznana, jeżeli:

    • umowa o pracę została wypowiedziana i z winy pracownika w trybie art. 52 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
    • jeden z kredytobiorców uzyskał wsparcie na zasadach określonych w ustawie, chyba że wsparcie nie jest już udzielane, a okres udzielonego wsparcia nie przekroczył 35 miesięcy.
    • umowa kredytu mieszkaniowego została wypowiedziana
    • za okres, w którym kredytobiorcy przysługuje świadczenie z tytułu utraty pracy wynikające z zawartej umowy ubezpieczenia spłaty kredytu, gwarantującej wypłatę świadczenia na wypadek utraty pracy
    • w dniu złożenia wniosku o Wsparcie kredytobiorca:
      a. jest właścicielem innego lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego lub był nim w okresie 6 miesięcy przed złożeniem wniosku
      b. posiada inne spółdzielcze prawo do lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej lub posiadał takie prawo w okresie 6 miesięcy przed złożeniem wniosku
      c. posiada inne roszczenie o przeniesienie prawa własności lokalu mieszkalnego, domu jednorodzinnego, spółdzielczego prawa do lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego w spółdzielni mieszkaniowej lub posiadał takie roszczenie w okresie 6 miesięcy przed złożeniem wniosku.
    • prowadzone są czynności egzekucyjne z przedmiotu kredytowania
    • jeden z Kredytobiorców jest w stanie upadłości konsumenckiej.

    Przelew wsparcia może zostać wstrzymany w przypadku, gdy kredytobiorca przestanie spełniać warunki, na podstawie których to Wsparcie zostało mu udzielone, np. utraci status bezrobotnego, wzrosną dochody gospodarstwa domowego ponad ustawowy wymóg, sprzeda przedmiot kredytowania lub dokona całkowitej spłaty kredytu.

    Czy wsparcie lub pożyczkę z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców trzeba zwrócić?

    • Zwrot Wsparcia/Pożyczki na spłatę zadłużenia następuje po 2-letnim okresie karencji w 144 równych, nieoprocentowanych miesięcznych ratach
    • Spłata przez kredytobiorcę  bez opóźnień 100 rat, skutkuje umorzeniem pozostałej części rat wsparcia lub pożyczki

    Jak wygląda wniosek o udzielenie wsparcia lub pożyczki z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców?

    Wniosek do pobrania

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej

    BANK SPÓŁDZIELCZY W OLECKU (CENTRALA)

    Pinezka

     19-400 Olecko, ul. Cicha 2

    Numer telefonu

     87 520 25 10

    adres e-mail

     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba niepełnosprawna może samodzielnie dostać się do siedziby.

    Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od siedziby.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do siedziby można wejść schodami lub pochylnią dla wózków inwalidzkich.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do siedziby jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cała siedziba i obsługa klienta znajduje się na dwóch kondygnacjach.

    Schody

     Komunikacja między piętrami odbywa się wyłącznie schodami.

    Toaleta

     Dostępna jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    ODDZIAŁ W OLECKU

    Pinezka

     19-400 Olecko, ul. Cicha 2

    SALA OBSŁUGI KLIENTA

    Numer telefonu

     87 520 44 57

    KREDYTY

    Numer telefonu

     87 520 44 51

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba niepełnosprawna może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków inwalidzkich.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Toaleta

     Dostępna jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Wpłatomat

     Posiada funkcję wpłatomatu, czyli możesz za jego pośrednictwem wpłacić gotówkę.

    Ekran dotykowy

     Ekran bankomatu jest dotykowy.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W GOŁDAPI

    Pinezka

     19-500 Gołdap, ul. Plac Zwycięstwa 6

    Numer telefonu

     87 615 41 01

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba niepełnosprawna może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków inwalidzkich.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    Drzwi dwuskrzydłowe

     Wejście stanowi wiatrołap z dwoma skrzydłami drzwiowymi, których otwarcie wymaga użycia niewielkiej siły.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany, dostęp utrudnia wbudowany parapet.

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Wpłatomat

     Posiada funkcję wpłatomatu, czyli możesz za jego pośrednictwem wpłacić gotówkę.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W KOWALACH OLECKICH

    Pinezka

     19-4200 Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 15B

    Numer telefonu

     87 523 82 15

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

     Osoba niepełnosprawna nie może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości około 20 m od placówki.

    Przystanek w pobliżu

     Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami, brak ułatwień architektonicznych dla osób na wózkach inwalidzkich.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    Przycisk

     Jeśli jesteś na wózku inwalidzkim możesz przywołać pracownika przyciskiem przywołującym znajdującym się przed schodami.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany.

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba na wózku nie może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach 120 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W GOŁDAPI FILIA W DUBENINKACH

    Pinezka

     19-504 Dubeninki, ul. Osiedlowa 10

    Numer telefonu

     87 615 85 15

    Numer telefonu

     87 615 81 27

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba niepełnosprawna nie może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości około 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami, brak ułatwień architektonicznych dla osób na wózkach inwalidzkich.

    Drzwi otwierające się na zewnątrz

     Drzwi otwierają się na zewnątrz, utrudniając wejście na klatkę.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W ŚWIĘTAJNIE

    Pinezka

     19-411 Świętajno, ul. Świętajno 10

    Numer telefonu

     87 521 54 16

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba niepełnosprawna może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    Przystanek w pobliżu

     Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków inwalidzkich.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany.

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Obsługa głosowa

     Wbudowana aplikacja umożliwia obsługę głosową.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W OLECKU FILIA W WIELICZKACH

    Pinezka

     19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 39

    Numer telefonu

     87 521 42 23

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba niepełnosprawna nie może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W EŁKU

    Pinezka

     19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 71/U-1b

    Numer telefonu

     87 610 71 62

    Godziny otwarcia

      Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba niepełnosprawna może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości około 100 m od placówki.

    Przystanek w pobliżu

     Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Bezpośrednie wejście

     Do placówki można wejść bezpośrednio z chodnika.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany.

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba na wózku nie może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W SUWAŁKACH

    Pinezka

     16-400 Suwałki, ul. Muzyczna 10 lok. 20

    Numer telefonu

     87 565 31 11

    Numer telefonu komórkowego

     572 776 819

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba niepełnosprawna może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Bezpośrednie wejście

     Do placówki można wejść bezpośrednio z chodnika.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP