Skip to main content

Aktualności

05-08-2021

Utrudnienia w dostępie do placówki w Olecku

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 10 sierpnia br., w związku z wykonywaniem frezowania nawierzchni zamknięta dla ruchu pojazdów będzie m.in. ulica Cicha w Olecku,przy której mieści si...
04-08-2021

Loteria promocyjna dla Klientów Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS

Klienci Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS, korzystający z oferty kredytowej, mogą wziąć udział w loterii promocyjnej pod nazwą „Logiczne, że się opłaca”. Loteria obejmuje kredyty udziel...
02-08-2021

Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu

Szanowni Państwo! Informujemy, że: W nocy z 2 na 3 sierpnia br. (poniedziałek/wtorek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramo...
28-07-2021

Wspieramy ekologiczny transport

Szanowni Państwo, Bank Spółdzielczy w Olecku wraz z partnerami jest częścią inicjatywy Gminy Olecko oraz Gminy Wieliczki, Kowale Oleckie i Świętajno polegającej na umożliwieniu korzystania przez...
28-07-2021

BLIK - już w naszym Banku!!!

Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy Państwu nową formę płatności mobilnej - BLIK. Usługa BLIK jest dostępna wyłącznie dla posiadaczy aplikacji mobilnej BS w Olecku. ...
26-07-2021

Zmiana taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 26 lipca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych. Taryfy prowizji i opłat
23-06-2021

Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej

Szanowni Państwo! Informujemy, że: W nocy z 23 na 24 czerwca br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu oraz Aplikacji mobilnej związane z ak...
15-06-2021

Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu i Aplikacji mobilnej oraz dostępie do mojeID

Szanowni Państwo! Informujemy, że: 1. W nocy z 16 na 17 czerwca br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu oraz Aplikacji mobilnej związane z...
25-05-2021

Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 14 czerwca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
24-05-2021

Informacja o planowanej przerwie w pracy Internet Bankingu

Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 26 na 27 maja br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowania. &...
13-05-2021

Aplikacja mobilna BS w Olecku również dla użytkowników Apple

Z przyjemnością informujemy, że aplikacja mobilna BS w Olecku, która jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu, jest już do...
04-05-2021

Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0.

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń...
01-04-2021

Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabel oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielczego w Olecku

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 1 kwietnia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Tabele oprocentowania produktów bankowych Banku Spółdzielcz...
23-03-2021

Prace techniczne

Szanowni Państwo, W dniu dzisiejszym (23-03-2021r) trwają prace techniczne w Banku. Mogą nastąpić krótkie przerwy w dostępie do niektórych usług. Za utrudnienia przepraszamy.  
22-03-2021

Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 22 marca 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
26-02-2021

Zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 26 lutego 2021r ulega zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
09-02-2021

Komunikat - przerwy w dostępie do Internet Bankingu

Szanowni Państwo! Informujemy, że w nocy z 10 na 11 lutego br. (środa/czwartek) między godziną 1:00 a 5:00 rano wystąpią przerwy w dostępie do Internet Bankingu związane z aktualizacją oprogramowa...
02-02-2021

mojeID już w Naszym Banku!

Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy o udostępnieniu dla klientów naszej bankowości internetowej usługi mojeID. mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankow...
02-02-2021

Wniosek Rodzina 500 plus na nowy okres świadczeniowy

Od 1 lutego 2021 r. w Internet Bankingu dostępne będą nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500 plus. Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice, którzy już pobi...
29-01-2021

Zmiana Taryf prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnyc oraz indywidualnych

Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, że od 29 stycznia 2021r ulegają zmianie Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych oraz Taryfa prowizji i opłat dla klientów indywidualnych. T...
25-01-2021

Grupa BPS wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

Wielu z nas co roku wspiera inicjatywę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obecnie ze względu na wyjątkowe okoliczności oraz potrzebę zachowywania dystansu społecznego, większość miejsc spotkań ...
20-01-2021

Klienci Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w Programie Tarcza Finansowa PFR 2.0

Mikro, małe lub średnie firmy, które są klientami Banku Spółdzielczego w Olecku mogą składać wnioski w INTERNET BANKINGU oraz INTERNET BANKINGU dla FIRM o subwencję w ramach programu Tarcza Fin...

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej