Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Komunikat - realizacja zleceń w ostatnich dniach 2025 roku

Data publikacji:

K O M U N I K A T

W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2025 roku.

24 grudnia 2025 roku (środa) - dzień wolny

31 grudnia 2025 r. (środa)

  1. Placówki Banku są otwarte dla Klientów do godz. 1200
  2. Wpłaty kasowe i przelewy do innych banków złożone w placówkach Banku w dniu 31 grudnia 2025 roku:

a) do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;

b) po godz. 1200 będą zrealizowane z datą 2 stycznia 2026 roku.

  1. Przelewy wysłane przez Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm w dniu 31 grudnia 2025 roku:

a) do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia.

b) po godz. 1200 będą zrealizowane z datą 2 stycznia 2026

  1. Rozliczenia SORBNET w dniu 31 grudnia 2025 roku:

a) złożone w BS Olecko do godz. 1200 będą zrealizowane z datą złożenia;

b) przychodzące do BS Olecko do godz. 1515 będą zrealizowane z datą złożenia;

  1. Płatności natychmiastowe ExpressElixir nie będą dostępne dla klientów Banku od godziny 20:00 do godziny 24:00 dnia 31.12.2025 roku.
  2. Płatności na telefon (P2P), ze względu na niedostępność usługi Express Elixir, nie będą realizowane od godziny 20:00 do godziny 24:00 w dniu 31 grudnia 2025.
  3. Płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym.
  4. Kantor walutowy dostępny w bankowości elektronicznej - transakcje wykonane do godziny 12:00 zrealizowane będą 31.12.2025r natomiast po godzinie 12:00 zaksięgowane zostaną w dniu 02.01.2026r.
  5. Rozliczenia przekazów zagranicznych

a) przekazy wychodzące realizowane będą jak do godziny 1200

b) przekazy przychodzące realizowane będą do godziny 1700

  1. Rozliczenia transakcji kartowych odbywać się będą jak w normalny dzień roboczy.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej