Skip to main content

BS OLECKO AUTORYZACJA

16-10-2019

Zapraszamy do korzystania z aplikacji mobilnej umożliwiającej autoryzację w eBankNet.

Aplikacja jest dostępna w Sklepie Play pod nazwą BS OLECKO AUTORYZACJA.

Skorzystać z niej mogą użytkownicy posiadający na swoich telefonach system operacyjny Android.

Mogą Państwo korzystać z aplikacji mobilnej dopiero po jej sparowaniu z bankowością elektroniczną. Parowanie wymaga autoryzacji kodem SMS

Po ściągnięciu i zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu mobilnym z Android (telefon, tablet itp.), należy wykonać parowanie aplikacji z bankowością elektroniczną. Parowanie polega na zalogowaniu się do eBankNet, wejściu w kafelek "Mój profil", wyborze z lewego menu zakładki "Mobilna autoryzacja", a następnie wyborze na dole strony kafelka "Aktywuj mobilną autoryzację przez SMS". Po zainicjowaniu wysłania kodu SMS, należy wpisać go w pojawiające się pole w eBankNet, po czym w SMS otrzymamy kod parujący, który należy wprowadzić do aplikacji mobilnej. Następnie ( już w aplikacji mobilnej) podajemy swój login do eBankNet i ustanawiamy kod PIN do aplikacji.

Poniżej link do filmu instruktażowego przeprowadzającego krok po kroku przez parowanie aplikacji.

Film instruktażowy

Po sparowaniu, aplikacja jest gotowa do autoryzowania.

Jeśli usługa mobilnej autoryzacji zostanie np. w ramach prac serwisowych zawieszona, autoryzacja następuje za pomocą kanału SMS. Po przywróceniu mobilnej autoryzacji do działania, będzie ona ponownie dostępna jako narzędzie autoryzujące bez konieczności parowania.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej