Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Proponujemy Ci korzystną formę oszczędzania: stałe oprocentowanie 3, 6, 9 lub 12-miesięczny okres zadeklarowania Minimalna kwota depozytu wynosi 1000,00 zł Jeżeli nie zadysponujesz inaczej, w dniu zapadalności lokata zostanie automatycznie przedłużona na taki sam okres, lecz na warunkach obowiązują…
  • Lokata PROGRES6 1 mc - 1,50% 2 mc - 1,50% 3 mc - 3,25% 4 mc - 3,25% 5 mc - 3,25% 6 mc - 2,25% Oprocentowanie lokaty jest progresywne, tzn. wysokość stóp procentowych obowiązujących w poszczególnych miesiącach wzrasta z upływem każdego kolejnego pełnego miesiąca utrzymania lokaty. Średnie efektywne…
  • Kupujesz w internecie? Chcesz bezpiecznie zapłacić i jak najszybciej otrzymać zamówiony towar? Poznaj bezpieczne płatności internetowe Paybynet. Dlaczego warto skorzystać z bezpiecznych płatności internetowych Paybynet: Bezpieczeństwo płatności przelew wykonywany jest bezpośrednio z konta kupująceg…
  • SORBNET jest systemem płatności wysokokwotowych prowadzonym przez Narodowy Bank Polski. Dzięki niemu można szybko przekazać środki na rachunek w innym Banku. Nie ma ograniczeń co kwoty dokonywanego przelewu. Strona SORBNET
  • System bankowości elektronicznej eBankNet umożliwia m.in. realizację płatności za pomocą błyskawicznych przelewów Express Elixir. Express Elixir to pierwszy system rozliczeń płatności natychmiastowych w Polsce, umożliwiający bezpośrednią realizację transakcji z konta nadawcy w jednym banku na konto…
  • Powiadomienia SMS to nowy sposób na szybki i wygodny kontakt z Bankiem. Z Powiadomienia SMS może korzystać każdy klient posiadający rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub bieżący w Banku Spółdzielczym w Olecku. Serwis umożliwia otrzymywanie informacji na zasadzie: powiadomień automatycznych - w…
  • INTERNET BANKING dla Ciebie Aktywując tę usługę masz możliwość przez całą dobę z każdego miejsca w Polsce i na świecie zarządzać swoim rachunkiem. W każdej chwili zlecisz przelew lub sprawdzisz stan środków na rachunku. Proponujemy dostęp przez przeglądarkę w komupterze lub dedykowaną dla Ciebie ap…
  • Rachunek Oszczędnościowy PROFIT przeznaczony jest dla Klientów, którzy cenią sobie możliwość deponowania swoich oszczędności na wysoko oprocentowanym rachunku przy zachowaniu stałego dostępu do nich. Możesz wybierać środki bez utraty odsetek. opłata za prowadzenie wynosi 0 zł miesięcznie. PROFIT po…
  • to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy prowadzony w walucie polskiej jako rachunek indywidualny, zapewniający dostęp do systemu bankowości elektronicznej Banku oraz karty debetowej, dostępnej tylko dla Posiadacza rachunku. W BS Olecko jest dostępny od 8 sierpnia br.. opłata za prowadzenie wynosi…
  • TABELA OPŁAT, PROWIZJI I OPROCENTOWANIA Tabela oprocentowania Taryfa opłat i prowizji dla osób indywidualnych Taryfa prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych Prowizje i opłaty bankowe - operacje Kasowe Tabela oprocentowania produktów bankowych - obowiązuje do 9 lutego 2020r Tabela oprocentow…
  • W Banku Spółdzielczym w Olecku przestrzegamy Zasad Dobrej Praktyki Bankowej wprowadzonych przez Związek Banków Polskich, jako kodeks etyczny bankowego środowiska zawodowego. Kodeks Etyki Bankowej stanowi zbiór zasad postępowania związanych z działalnością banków, które odnoszą się odpowiednio do ba…
  • INFORMACJA NA TEMAT PRZEDSIĘBIORCÓW Bank Spółdzielczy w Olecku na podstawie art. 6a ust 1 i 7 w związku z art. 111b ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.) informuje, że w ramach umowy zawartej pomiędzy Bankiem i Zakład Usług Informatycznych NO…
  • Pełnomocnictwo agenta ubezpieczeniowego Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Pełnomocnictwo Generali Życie (PDF) Pełnomocnictwo agenta ubezpieczeniowego Generali Towarzystwo Ubezpieczeń SA Pełnomocnictwo Generali (PDF) Pełnomocnictwo agenta ubezpieczeniowego InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń…
  • SPRAWOZDANIE NIEZALEŻNEGO BIEGŁEGO REWIDENTA Z BADANIA ROCZNEGO SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO (PDF) SPRAWOZDANIE FINANSOWE (PDF) DODATKOWE INFOMACJE I OBJAŚNIENIA DO SPRAWOZDANIA FIANSOWEGO (PDF) SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI BANKU (PDF)
  • Klient Banku Spółdzielczego w Olecku (dalej Bank) jest uprawniony do złożenia reklamacji, a Bank jest zobowiązany do jej rozpatrzenia według poniższych zasad: Klient powinien zgłosić reklamację do Banku niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia. Bank roz…
  • Opis systemu kontroli wewnętrznej w Banku Spółdzielczym w Olecku
  • Ujawnienie informacji Banku Spółdzielczego w Olecku wg stanu na 31 grudnia 2024r. dotyczących ryzyka, funduszy własnych, wymogów kapitałowych, polityki w zakresie wynagrodzeń i innych informacji ujawnianych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 575/2013 z dnia 26 czerwca…
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam vitae lectus sit amet nibh tempor faucibus quis et turpis. Nullam dignissim ante sodales tortor finibus sagittis. Mauris convallis faucibus arcu, et varius diam interdum et. Aliquam euismod vulputate dui sed tempus. Nullam lectus turpis…
  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam vitae lectus sit amet nibh tempor faucibus quis et turpis. Nullam dignissim ante sodales tortor finibus sagittis. Mauris convallis faucibus arcu, et varius diam interdum et. Aliquam euismod vulputate dui sed tempus. Nullam lectus turpis…
  • Sed eu commodo mi. Aliquam nec libero orci. Maecenas tincidunt lorem laoreet nisi lacinia, eu vulputate nibh dictum. Etiam sagittis turpis in venenatis lobortis. Curabitur placerat consectetur felis, vel viverra velit finibus vitae. Aenean egestas finibus commodo. Suspendisse sagittis, ligula a imp…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej