Skip to main content
  • Terminale płatnicze

    Terminale płatnicze

    Prowadzisz w samorządzie obsługę Klientów, którzy często płacą gotówką? Najwyższy czas wykorzystać do płatności nowoczesne rozwiązania! Zacznij korzystać z terminalu płatniczego do obsługi płatności bezgotówkowych. Niech Twoi Klienci płacą szybko i wygodnie za pomocą kart, także zbliżeniowych.

    Zamów terminal płatniczy POS w Banku Spółdzielczym w Olecku.

    Korzystając z terminala płatniczego zyskujesz bezpieczeństwo i oszczędzasz czas – pieniądze od Klientów trafiają prosto na konto samorządu, nie musisz zanosić ich do banku.

     

    Dlaczego warto?

    Finanse Twojego samorządu w jednym miejscu – konto bankowe, obsługa płatności – w jednym banku
    Pozytywny wizerunek samorządu – Klienci odbierają samorząd, który przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazną i nowoczesną instytucję
    Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą mogą zapłącić więcej, nie są ograniczeni gotówką w portfelu
    Szybkie rozliczenie transakcji – pieniądze z płatności przyjętych na terminalu są na Twoim samorządowym koncie już następnego dnia roboczego

    Przydatne informacje

    W jaki sposób wnioskować o terminal płatniczy POS?

    Skontaktuj się z najbliższą placówką Banku Spółdzielczego w Olecku lub skorzystaj z dedykowanego formularza na stronie naszego dostawcy terminali.

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej