Prowadzisz w samorządzie obsługę Klientów, którzy często płacą gotówką? Najwyższy czas wykorzystać do płatności nowoczesne rozwiązania! Zacznij korzystać z terminalu płatniczego do obsługi płatności bezgotówkowych. Niech Twoi Klienci płacą szybko i wygodnie za pomocą kart, także zbliżeniowych.
Zamów terminal płatniczy POS w Banku Spółdzielczym w Olecku.
Korzystając z terminala płatniczego zyskujesz bezpieczeństwo i oszczędzasz czas – pieniądze od Klientów trafiają prosto na konto samorządu, nie musisz zanosić ich do banku.
Dlaczego warto?
Finanse Twojego samorządu w jednym miejscu – konto bankowe, obsługa płatności – w jednym banku
Pozytywny wizerunek samorządu – Klienci odbierają samorząd, który przyjmuje płatności kartowe, jako przyjazną i nowoczesną instytucję
Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą mogą zapłącić więcej, nie są ograniczeni gotówką w portfelu
Szybkie rozliczenie transakcji – pieniądze z płatności przyjętych na terminalu są na Twoim samorządowym koncie już następnego dnia roboczego
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: