Skip to main content
  • Usługa PM

    Usługa PM

    Usługa identyfikacji Płatności Masowych.

    Gdy na rachunek Twojej firmy ciągle wpływa ogromna ilość płatności od klientów trudno jest prowadzić ewidencję wpłat. Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

    Usługa pozwalające na identyfikację przychodzących płatności masowych –  czyli usługa PM (Płatności Masowe) – umożliwia przetwarzanie dużych wolumenów płatności przychodzących, w tym m.in. opłaty abonamentowe, opłaty komunalne, za energię i inne.

    Jeśli Twoja firma posiada w naszym Banku konto rozliczeniowe (bieżące lub pomocnicze) oraz ma dostęp do bankowości elektronicznej, możesz łatwo skorzystać z usługi PM.

    Zyskasz szybki dostęp do pełnej informacji o wpłatach oraz zautomatyzujesz procesy księgowe.

    Dlaczego warto?

    Szybka identyfikacja zaległych płatności
    Ciągłość otrzymywania danych wymaganych do uzgodnienia wpływów
    Przejrzysta ewidencja wpływów
    Ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów związanych z identyfikowaniem należności
    Ograniczenie kosztów poprzez zminimalizowanie czasu pracy manualnej związanej z przetwarzaniem danych

    Przydatne informacje

    Jak to działa?

    Rozwiązanie polega na przyporządkowaniu przez posiadacza rachunku (rachunku bieżącego lub pomocniczego w Banku Spółdzielczym w Olecku) każdemu swojemu płatnikowi indywidualnego numeru „wirtualnego" rachunku w formacie NRB (zawierającego identyfikator płatnika). Poszczególne numery rachunków należy potem przekazać właściwym płatnikom, aby na nie kierowane były środki, wpłaty, przelewy itp.
    W momencie wpływu środków na rachunek „wirtualny" posiadacza, ten zamieniany jest automatycznie na właściwy numer rachunku bieżącego lub pomocniczego Klienta, na którym zostają zaksięgowane środki.

    Informacje o otrzymanych środkach, zawierające identyfikatory płatników są zapisywane w pliku w sposób, który umożliwia ich wczytanie do systemu finansowo-księgowego i automatyczne rozksięgowanie na indywidualne konta płatników.

    Do kogo kierowana jest usługa?

    Usługa skierowana jest w szczególności do firm i podmiotów obsługujących dużą liczbę płatników:

    • zarządców wspólnot mieszkaniowych
    • administratorów spółdzielni
    • firm zajmujących się usługami komunalnymi
    • zakładów energetycznych
    • szkół i jednostek budżetowych
    • urzędów miast i gmin
    • przedsiębiorstw z dużą ilością płatności przychodzących

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej

    Bank Spółdzielczy w Olecku (CENTRALA)

    ul. Cicha 2
    19-400 Olecko
    tel/fax. 87 520 25 10
     
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    SALA OBSŁUGI KLIENTA
    tel. 87 520 44 57
    KREDYTY
    tel. 87 520 44 51

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 16:00

    ODDZIAŁ W GOŁDAPI

    ul. Plac Zwycięstwa 6
    19-500 Gołdap
    tel. 87 615 41 01

    DYREKTOR ODDZIAŁU
    tel. 87 615 41 00
    SALA OBSŁUGI KLIENTA
    tel. 87 615 41 01
    KREDYTY
    tel. 87 615 40 99

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:00 do 15:30

    BANKOMAT

    ODDZIAŁ W KOWALACH OLECKICH

    ul. Kościuszki 17
    19-420 Kowale Oleckie
    tel. 87 523 82 15

    DYREKTOR ODDZIAŁU
    tel. 87 523 82 22

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 7:30 do 15:00

    BANKOMAT

    ODDZIAŁ W GOŁDAPI FILIA W DUBENINKACH

    ul. Osiedlowa 10
    19-504 Dubeninki
    tel. 87 615 81 27

    tel. 87 615 85 15

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek
    od 7:30 do 15:00

    ODDZIAŁ W ŚWIĘTAJNIE

    19-411 Świętajno 10
    tel. 87 521 54 16

    DYREKTOR ODDZIAŁU
    tel. 87 521 51 00

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek
    od 7:30 do 15:00

    BANKOMAT

    ODDZIAŁ W OLECKU FILIA W WIELICZKACH

    ul. Lipowa 39
    19-404 Wieliczki
    tel. 87 521 42 23

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek
    od 7:30 do 15:00

    ODDZIAŁ W EŁKU

    ul. Wojska Polskiego 71/U-1b
    19-300 Ełk
    tel. 87 610 71 62

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek
    od 8:00 do 15:30

    BANKOMAT

    ODDZIAŁ W SUWAŁKACH

    ul. Muzyczna 10 lok.20
    16-400 Suwałki
    kom. 572 776 819

    Bank czynny:
    poniedziałek - piątek
    od 8:00 do 15:30