Gdy na rachunek Twojej firmy ciągle wpływa ogromna ilość płatności od klientów trudno jest prowadzić ewidencję wpłat. Mamy dla Ciebie rozwiązanie!
Usługa pozwalające na identyfikację przychodzących płatności masowych – czyli usługa PM (Płatności Masowe) – umożliwia przetwarzanie dużych wolumenów płatności przychodzących, w tym m.in. opłaty abonamentowe, opłaty komunalne, za energię i inne.
Jeśli Twoja firma posiada w naszym Banku konto rozliczeniowe (bieżące lub pomocnicze) oraz ma dostęp do bankowości elektronicznej, możesz łatwo skorzystać z usługi PM.
Zyskasz szybki dostęp do pełnej informacji o wpłatach oraz zautomatyzujesz procesy księgowe.
Dlaczego warto?
Szybka identyfikacja zaległych płatności
Ciągłość otrzymywania danych wymaganych do uzgodnienia wpływów
Przejrzysta ewidencja wpływów
Ograniczenie ryzyka wystąpienia błędów związanych z identyfikowaniem należności
Ograniczenie kosztów poprzez zminimalizowanie czasu pracy manualnej związanej z przetwarzaniem danych
Rozwiązanie polega na przyporządkowaniu przez posiadacza rachunku (rachunku bieżącego lub pomocniczego w Banku Spółdzielczym w Olecku) każdemu swojemu płatnikowi indywidualnego numeru „wirtualnego" rachunku w formacie NRB (zawierającego identyfikator płatnika). Poszczególne numery rachunków należy potem przekazać właściwym płatnikom, aby na nie kierowane były środki, wpłaty, przelewy itp. W momencie wpływu środków na rachunek „wirtualny" posiadacza, ten zamieniany jest automatycznie na właściwy numer rachunku bieżącego lub pomocniczego Klienta, na którym zostają zaksięgowane środki.
Informacje o otrzymanych środkach, zawierające identyfikatory płatników są zapisywane w pliku w sposób, który umożliwia ich wczytanie do systemu finansowo-księgowego i automatyczne rozksięgowanie na indywidualne konta płatników.
Usługa skierowana jest w szczególności do firm i podmiotów obsługujących dużą liczbę płatników:
zarządców wspólnot mieszkaniowych
administratorów spółdzielni
firm zajmujących się usługami komunalnymi
zakładów energetycznych
szkół i jednostek budżetowych
urzędów miast i gmin
przedsiębiorstw z dużą ilością płatności przychodzących
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:
ul. Cicha 2 19-400 Olecko tel/fax. 87 520 25 10 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.