Internet Banking dla Firm jest nowoczesnym systemem bankowości internetowej, ułatwiającym zarządzanie środkami finansowymi .
Usługa ta daje możliwość rozliczeń w trybie on-line przez całą dobę i przez cały rok pomiędzy wszystkimi klientami posiadającymi rachunki w Banku Spółdzielczym w Olecku, a także zapewnia szybkie rozliczenia z kontrahentami posiadającymi rachunki w innych bankach.
Nasz system bankowości internetowej zapewnia swobodny i bezpieczny dostęp do rachunków firmy przy jednoczesnej gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i zasobów finansowych Klientów BS.
Dlaczego warto?
praca w trybie on-line - aktualna informacja o saldzie na rachunkach (bieżących, depozytowych i kredytowych) oraz statusie przesłanych transakcji,
atrakcyjna platforma do szybkich rozliczeń z partnerami biznesowymi,
zastosowanie najnowszych metod zabezpieczenia systemu,
efektywność i łatwość obsługi,
dopasowanie systemu do procedur firmy i zachodzących w niej procesów,
możliwość rozdzielenia funkcji wprowadzającego oraz podpisującego przelewy,
dowolne ustalenie konfiguracji i ilości podpisów,
Import danych z systemów zewnętrznych
System umożliwia różnicowanie uprawnień użytkowników pracujących w systemie integrację (import danych) z systemów typu ERP (wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem) eksploatowanych w korporacji takich jak system finansowo-księgowy (FK) czy kadrowo-płacowy (HR).
Autoryzacja
System umożliwia klientom BS autoryzację w wybrany sposób:
aplikacja mobilne - komunikaty push
komunikaty SMS z opisem transakcji i hasłem jednorazowym powiązanym z tą transakcją,
podpis kwalifikowany (w przypadku autoryzacji podpisem kwalifikowanym konieczna jest instalacja aplikacji nPodpis).
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: