Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Olecku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony bsolecko.pl.

Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
  • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury w sekcji Kontakt: https://www.bsolecko.pl/kontakt

Nadmierne koszty

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www Banku BPS oraz Zrzeszenia BPS przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Centrali Banku — mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 87 520 25 10.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

  • Centrala Banku Spółdzieczego w Olecku,
  • Adres: 19-400 Olecko, ul. Cicha 2,
  • mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Aplikacje mobilne

Bank Spółdzielczy udostępnia następujące aplikacje mobilne: BS w Olecku

Deklaracje dostępności:

BS w Olecku - android

BS w Olecku - iOS

Dostępność architektoniczna

Informacje o dostępności architektonicznej punktów obsługi i bankomatów znajdziesz w zakładce Kontakt

Dla opisu dostępności architektonicznej punktów obsługi będziemy posługiwali się 4 podstawowymi ikonami:

  • Człowiek na wózku – symbol opisujący miejsce dostępne architektoniczne – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie
  • Człowiek na wózku z asystentem – symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta lub wsparcia pracownika punktu obsługi
  • Przekreślone oko – symbol wskazujący na udogodnienia dla osób niewidzących i niedowidzących – w miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę niewidzącą/niedowidzącą
  • Migające rączki – symbol wskazujący na dostępność obsługi w PJM – w miejscu oznaczonym tym symbolem obsłużymy osobę głuchą w PJM (włączając zdalną obsługę w PJM) 

Dla opisu dostępności architektonicznej bankomatów będziemy posługiwali się 3 podstawowymi ikonami

  • Człowiek na wózku – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia samodzielne skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku
  • Człowiek na wózku z asystentem – bezpośrednie otoczenie i usadowienie urządzenia umożliwia skorzystania z podstawowych funkcji bankomatu przez osobę poruszającą się na wózku przy asyście osoby trzeciej
  • Słuchawki – symbol wskazujący na udźwiękowienie bankomatu

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Bank zapewni:
1) komunikację ze wsparciem tłumacza migowego online;
2) dostępność treści ogólnych warunków umów oraz regulaminów w formach dostępnych dla osób ze szczególnymi potrzebami – zgodnie z wymogami Prawa bankowego;
3) dostępne treści na stronie internetowej.

Kontakt w przypadku problemów z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej lub jej elementów, prosimy o kontakt:

Centrala Banku Spółdzieczego w Olecku,

Adres: 19-400 Olecko, ul. Cicha 2,

mejl: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej

Skontaktuj się z nami

BANK SPÓŁDZIELCZY W OLECKU (CENTRALA)

Pinezka

 19-400 Olecko, ul. Cicha 2

Numer telefonu

 87 520 25 10

adres e-mail

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do siedziby.

Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

 Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od siedziby.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do siedziby można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

Przestrzeń

 Przed wejściem do siedziby jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cała siedziba i obsługa klienta znajduje się na dwóch kondygnacjach.

Schody

 Komunikacja między piętrami odbywa się wyłącznie schodami.

Toaleta

 Dostępna jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

ODDZIAŁ W OLECKU

Pinezka

 19-400 Olecko, ul. Cicha 2

SALA OBSŁUGI KLIENTA

Numer telefonu

 87 520 44 57

KREDYTY

Numer telefonu

 87 520 44 51

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

 Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

Przestrzeń

 Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Toaleta

 Dostępna jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

BANKOMAT:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

Przestrzeń

 Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Czytnik zbliżeniowy

 Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

Wpłatomat

 Posiada funkcję wpłatomatu, czyli możesz za jego pośrednictwem wpłacić gotówkę.

Ekran dotykowy

 Ekran bankomatu jest dotykowy.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W GOŁDAPI

Pinezka

 19-500 Gołdap, ul. Plac Zwycięstwa 6

Numer telefonu

 87 615 41 01

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

 Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

Przestrzeń

 Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

Drzwi dwuskrzydłowe

 Wejście stanowi wiatrołap z dwoma skrzydłami drzwiowymi, których otwarcie wymaga użycia niewielkiej siły.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

BANKOMAT:

Strzałka w głąb

 Jest posadowiony w głębi ściany, dostęp utrudnia wbudowany parapet.

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

Przestrzeń

 Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Czytnik zbliżeniowy

 Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

Wpłatomat

 Posiada funkcję wpłatomatu, czyli możesz za jego pośrednictwem wpłacić gotówkę.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W KOWALACH OLECKICH

Pinezka

 19-4200 Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 15B

Numer telefonu

 87 523 82 15

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

 Osoba z niepełnosprawnościami nie może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością

 Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości około 20 m od placówki.

Przystanek w pobliżu

 Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do placówki można wejść schodami, brak ułatwień architektonicznych dla osób na wózkach.

Przestrzeń

 Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

Przycisk

 Jeśli jesteś osobą poruszającą się na wózku, możesz przywołać pracownika przyciskiem przywołującym znajdującym się przed schodami.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

BANKOMAT:

Strzałka w głąb

 Jest posadowiony w głębi ściany.

Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

 Osoba na wózku nie może samodzielnie dostać się do bankomatu.

Przestrzeń

 Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach 120 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Czytnik zbliżeniowy

 Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W GOŁDAPI FILIA W DUBENINKACH

Pinezka

 19-504 Dubeninki, ul. Osiedlowa 10

Numer telefonu

 87 615 85 15

Numer telefonu

 87 615 81 27

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

 Osoba z niepełnosprawnościami nie może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking

 Miejsce postojowe znajduje się w odległości około 20 m od placówki.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do placówki można wejść schodami, brak ułatwień architektonicznych dla osób na wózkach.

Drzwi otwierające się na zewnątrz

 Drzwi otwierają się na zewnątrz, utrudniając wejście na klatkę.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W ŚWIĘTAJNIE

Pinezka

 19-411 Świętajno, ul. Świętajno 10

Numer telefonu

 87 521 54 16

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking

 Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

Przystanek w pobliżu

 Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

Przestrzeń

 Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

BANKOMAT:

Strzałka w głąb

 Jest posadowiony w głębi ściany.

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

Przestrzeń

 Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Czytnik zbliżeniowy

 Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

Obsługa głosowa

 Wbudowana aplikacja umożliwia obsługę głosową.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W OLECKU FILIA W WIELICZKACH

Pinezka

 19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 39

Numer telefonu

 87 521 42 23

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

 Osoba z niepełnosprawnościami nie może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking

 Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

STREFA WEJŚCIOWA:

Schody

 Do placówki można dostać się schodami.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W EŁKU

Pinezka

 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 71/U-1b

Numer telefonu

 87 610 71 62

Godziny otwarcia

  Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością

 Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości około 100 m od placówki.

Przystanek w pobliżu

 Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

STREFA WEJŚCIOWA:

Bezpośrednie wejście

 Do placówki można dostać się bezpośrednio z chodnika.

Przestrzeń

 Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

BANKOMAT:

Strzałka w głąb

 Jest posadowiony w głębi ściany.

Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

 Osoba na wózku nie może samodzielnie dostać się do bankomatu.

Czytnik zbliżeniowy

 Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP

ODDZIAŁ W SUWAŁKACH

Pinezka

 16-400 Suwałki, ul. Muzyczna 10 lok. 20

Numer telefonu

 87 565 31 11

Numer telefonu komórkowego

 572 776 819

Godziny otwarcia

 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

Osoba na wózku inwalidzkim

 Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

Parking

 Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

STREFA WEJŚCIOWA:

Bezpośrednie wejście

 Do placówki można dostać się bezpośrednio z chodnika.

Przestrzeń

 Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

Szerokość

 Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

Budynek

 Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

Pies przewodnik

 Dostęp z psem asystującym.

Usługi dostępne w placówce:

Kredyt konsumencki:

Kredyt gotówkowy:

Bezpieczna Gotówka,

EKO Kredyt,

EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

Limit odnawialny:

Kredyt w ROR

Karta kredytowa:

Karta kredytowa VISA Credit

Karta kredytowa VISA Gold

Karta kredytowa MasterCard Credit

Karta kredytowa MasterCard World

Kredyt hipoteczny:

Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

Kredyt Mieszkaniowy

Pożyczka hipoteczna:

Kredyt Hipoteczny

Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

Karta przedpłacona

Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

rachunki ROR:

POL-Konto,

KONTO AKTYWNE,

POL-Konto START -13,

POL-Konto START 13+,

POL-Konto START 18+,

Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

rachunek oszczędnościowy PROFIT

rachunek walutowy EUR,

rachunek walutowy USD,

rachunek walutowy GBP.

 

Obsługa kasowa w PLN

Obsługa kasowa w EUR

Obsługa kasowa w USD

Obsługa kasowa w GBP