Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści
dzieci pod parasolem

Ubezpieczenia majątkowe

    Ubezpieczenie „Generali, z myślą o domu i rodzinie”

    Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

    Ubezpieczenie domów, mieszkań od ognia i innych zdarzeń losowych, rozszerzone o ubezpieczenie ruchomości domowych od ognia i kradzieży oraz OC w życiu prywatnym.

    Atuty ubezpieczenia:

    • ubezpieczenie może stanowić wymagane przez Bank zabezpieczenie kredytów hipotecznych
    • szeroki zakres ubezpieczenia z możliwością wyboru jednej z dwóch opcji ubezpieczenia domu od zdarzeń losowych - od ryzyk nazwanych (dowolnie wybrane zdarzenia, od których Klient chce chronić swój dom) oraz od wszystkich ryzyk – ALL RISKS (obejmuje zdarzenia, które nie zostały wyłączone z zakresu ubezpieczenia)
    • automatyczne określenie strefy powodziowej na podstawie lokalizacji ubezpieczanej nieruchomości
    • zakres ochrony domów w budowie może obejmować m.in. zalanie, stłuczenie elementów stałych, przepięcie, katastrofę budowlaną
    • w przypadku szkody w wyniku pożaru nie jest wymagane posiadanie dowodu dokonania przeglądu kominiarskiego w formie pełnego protokołu, a jedynie paragonu
    • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym zapewnia Klientowi ochronę przed roszczeniami osób, którym Klient, jego najbliżsi lub jego zwierzęta wyrządzą szkodę

    Ubezpieczenie „Generali, z myślą o odnawialnych źródłach energii"

    Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

    Ubezpieczenie odnawialnych źródeł energii.

    Atuty ubezpieczenia:

    • ochrona ubezpieczeniowa od utraty i uszkodzeń instalacji fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła
    • zapewnia odbudowę, naprawę, wymianę lub ponowny zakup ubezpieczonych instalacji
    • ochrona od wszystkich zdarzeń losowych (poza wyłączonymi w ogólnych warunkach ubezpieczenia)
    • możliwość rozszerzenia ochrony o ubezpieczenie straty w produkcji energii elektrycznej w wyniku zdarzenia losowego lub gorszego nasłonecznienia
    • kradzież i wandalizm w zakresie ubezpieczenia bez dodatkowych opłat

    Ubezpieczenie domów i mieszkań „Cztery Kąty”

    Ubezpieczeniem mogą być objęte nie tylko dom albo mieszkanie (ze stałymi elementami), ale również np. ruchomości domowe, szyby i przedmioty szklane, ogrodzenie wraz z siłownikami, wiaty, altany, chodniki, turbiny wiatrowe, lampy ogrodowe, garaż, nagrobki.

    „Cztery Kąty” daje możliwość ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym (w tym najemcy lub wynajmującego), następstw nieszczęśliwych wypadków (w tym następstw udaru mózgu i zawału serca), assistance domowego, kosztów ochrony prawnej.

    Ubezpieczenie mienia gwarantuje ochronę przed skutkami nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. powódź, pożar, huragan, grad, zalanie, wandalizm, przepięcia); kradzieży z włamaniem, rozboju, dewastacji; całkowitego lub częściowego stłuczenia lub rozbicia szyb; szkód wyrządzonych osobom trzecim.

    „Cztery Kąty” to również pomoc specjalistów, np. hydraulika, ślusarza, stolarza w razie wystąpienia szkody lub awarii w ramach assistance.

    Ubezpieczenie „Bezpieczny Dom w InterRisk”

    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.Vienna Insurance Group

    „Bezpieczny Dom w InterRisk” to pakiet ubezpieczeń majątkowych i osobowych. Ubezpieczeniem objęte są szkody polegające na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu budynków mieszkalnych lub lokali mieszkalnych wraz z wyposażeniem, budynków niemieszkalnych (w tym garażu) i budowli wskutek zdarzeń losowych (np. pożaru) oraz kradzieży z włamaniem lub rabunku. InterRisk obejmuje również ochroną ubezpieczeniową odpowiedzialność cywilną (OC) Ubezpieczonego, a w ramach ubezpieczenia Ochrony Prawnej finansuje koszty pomocy prawnej. W ramach pakietu możliwe jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz śmierci Ubezpieczonego.

    Przedmiot ubezpieczenia:

    • mienie: budynek mieszkalny, lokal mieszkalny, stałe elementy, budynki niemieszkalne, budowle, ruchomości domowe, dom letniskowy, elementy  szklane od stłuczenia
    • Home Assistance – organizacja pomocy i pokrycie jej kosztów przez InterRisk
    • usługi concierge – organizacja zleconych usług finansowanych przez Ubezpieczonego
    • OC w życiu prywatnym Ubezpieczonego
    • Ochrona Prawna – organizacja i pokrycie kosztów obrony interesów prawnych Ubezpieczonego w razie wystąpienia wypadku
    • NNW, które spotkały Ubezpieczonego
    • pobyt w szpitalu w związku z nieszczęśliwym wypadkiem Ubezpieczonego

    Ubezpieczenie „Dom Max”

    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

    „Dom Max” to pakiet ubezpieczeń zapewniających kompleksową ochronę budynku mieszkalnego, lokalu mieszkalnego z wyposażeniem i innego mienia od wszystkich nagłych i nieprzewidzianych zdarzeń powstałych niezależnie od woli Ubezpieczonego, za wyjątkiem wypadków wyłączonych z ochrony. Ochroną objęta jest również odpowiedzialność cywilna (OC) Ubezpieczonego, a w ramach Ochrony Prawnej w życiu prywatnym finansowane są koszty pomocy prawnej. W pakiecie możliwe jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) oraz kosztów leczenia w trakcie podróży zagranicznej.

    Przedmiot  ubezpieczenia:

    • mienie: budynek mieszkalny, lokal mieszkalny, stałe elementy, budynki niemieszkalne, budowle, mienie ruchome, dom letniskowy oraz nagrobki
    • assistance dla domu, assistance rowerowy, assistance medyczny i assistance samochód zastępczy – organizacja pomocy i pokrycie jej kosztów przez InterRisk
    • usługi concierge – organizacja zleconych usług finansowanych przez Ubezpieczonego
    • OC w życiu prywatnym
    • Ochrona Prawna w życiu prywatnym – organizacja i pokrycie kosztów usług Asysty Prawnej oraz kosztów reprezentacji interesów prawnych Ubezpieczonego w razie wystąpienia wypadku
    • NNW, które spotkały Ubezpieczonego
    • koszty leczenia, ratownictwa i poszukiwania Ubezpieczonego oraz jego bagaż podróżny – w trakcie podróży za granicę
    • rower, przenośny sprzęt elektroniczny oraz pozostały sprzęt poza miejscem ubezpieczenia

    Ubezpieczenie „NNW Plus”

    InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

    Ubezpieczenie „NNW Plus” to kompleksowa ochrona od skutków nagłych zdarzeń wywołanych przyczyną zewnętrzną, w wyniku których Ubezpieczony doznał trwałego ubytku zdrowia.

    „NNW Plus” to:

    • pomoc finansowa w razie zajścia nieszczęśliwego wypadku, gdzie ochrona ubezpieczeniowa działa 24h na dobę na całym świecie
    • wypłata odszkodowania za pobyt w szpitalu oraz dodatkowe świadczenie w razie czasowej niezdolności do pracy po wypisie ze szpitala
    • wypłata zasiłku dziennego w razie czasowej niezdolności do pracy w następstwie nieszczęśliwego wypadku
    • zwrot kosztów leczenia powstałych wskutek nieszczęśliwego wypadku lub zwrot kosztów odbudowy stomatologicznej
    • ochrona na obszarze całego świata bez różnicowania składki ze względu na wiek
    • wypłata odszkodowania w razie śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku
    • kompleksowa pomoc Centrum Assistance w likwidacji następstw nieszczęśliwych wypadków

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej

    Skontaktuj się z nami

    BANK SPÓŁDZIELCZY W OLECKU (CENTRALA)

    Pinezka

     19-400 Olecko, ul. Cicha 2

    Numer telefonu

     87 520 25 10

    adres e-mail

     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do siedziby.

    Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od siedziby.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do siedziby można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do siedziby jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cała siedziba i obsługa klienta znajduje się na dwóch kondygnacjach.

    Schody

     Komunikacja między piętrami odbywa się wyłącznie schodami.

    Toaleta

     Dostępna jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    ODDZIAŁ W OLECKU

    Pinezka

     19-400 Olecko, ul. Cicha 2

    SALA OBSŁUGI KLIENTA

    Numer telefonu

     87 520 44 57

    KREDYTY

    Numer telefonu

     87 520 44 51

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Toaleta

     Dostępna jest toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Wpłatomat

     Posiada funkcję wpłatomatu, czyli możesz za jego pośrednictwem wpłacić gotówkę.

    Ekran dotykowy

     Ekran bankomatu jest dotykowy.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W GOŁDAPI

    Pinezka

     19-500 Gołdap, ul. Plac Zwycięstwa 6

    Numer telefonu

     87 615 41 01

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z miejscem dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    Drzwi dwuskrzydłowe

     Wejście stanowi wiatrołap z dwoma skrzydłami drzwiowymi, których otwarcie wymaga użycia niewielkiej siły.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany, dostęp utrudnia wbudowany parapet.

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Wpłatomat

     Posiada funkcję wpłatomatu, czyli możesz za jego pośrednictwem wpłacić gotówkę.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W KOWALACH OLECKICH

    Pinezka

     19-4200 Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 15B

    Numer telefonu

     87 523 82 15

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

     Osoba z niepełnosprawnościami nie może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości około 20 m od placówki.

    Przystanek w pobliżu

     Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami, brak ułatwień architektonicznych dla osób na wózkach.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    Przycisk

     Jeśli jesteś osobą poruszającą się na wózku, możesz przywołać pracownika przyciskiem przywołującym znajdującym się przed schodami.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany.

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba na wózku nie może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach 120 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W GOŁDAPI FILIA W DUBENINKACH

    Pinezka

     19-504 Dubeninki, ul. Osiedlowa 10

    Numer telefonu

     87 615 85 15

    Numer telefonu

     87 615 81 27

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba z niepełnosprawnościami nie może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości około 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami, brak ułatwień architektonicznych dla osób na wózkach.

    Drzwi otwierające się na zewnątrz

     Drzwi otwierają się na zewnątrz, utrudniając wejście na klatkę.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W ŚWIĘTAJNIE

    Pinezka

     19-411 Świętajno, ul. Świętajno 10

    Numer telefonu

     87 521 54 16

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    Przystanek w pobliżu

     Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można wejść schodami lub pochylnią dla wózków.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany.

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba na wózku może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Przestrzeń

     Przed bankomatem jest wolna, pozioma przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Obsługa głosowa

     Wbudowana aplikacja umożliwia obsługę głosową.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W OLECKU FILIA W WIELICZKACH

    Pinezka

     19-404 Wieliczki, ul. Lipowa 39

    Numer telefonu

     87 521 42 23

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:00

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba z niepełnosprawnościami nie może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Schody

     Do placówki można dostać się schodami.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W EŁKU

    Pinezka

     19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 71/U-1b

    Numer telefonu

     87 610 71 62

    Godziny otwarcia

      Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking z kopertą dla osób z niepełnosprawnością

     Miejsce postojowe z kopertą znajduje się w odległości około 100 m od placówki.

    Przystanek w pobliżu

     Przystanek komunikacji zbiorowej znajduje się w odległości do 100 m.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Bezpośrednie wejście

     Do placówki można dostać się bezpośrednio z chodnika.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    BANKOMAT:

    Strzałka w głąb

     Jest posadowiony w głębi ściany.

    Osoba na wózku inwalidzkim z asystentem

     Osoba na wózku nie może samodzielnie dostać się do bankomatu.

    Czytnik zbliżeniowy

     Jest wyposażony w widoczny czytnik zbliżeniowy.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP

    ODDZIAŁ W SUWAŁKACH

    Pinezka

     16-400 Suwałki, ul. Muzyczna 10 lok. 20

    Numer telefonu

     87 565 31 11

    Numer telefonu komórkowego

     572 776 819

    Godziny otwarcia

     Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:30

    NAJBLIŻSZE OTOCZENIE:

    Osoba na wózku inwalidzkim

     Osoba z niepełnosprawnościami może samodzielnie dostać się do placówki.

    Parking

     Miejsce postojowe znajduje się w odległości do 20 m od placówki.

    STREFA WEJŚCIOWA:

    Bezpośrednie wejście

     Do placówki można dostać się bezpośrednio z chodnika.

    Przestrzeń

     Przed wejściem do placówki jest wolna przestrzeń manewrowa o wymiarach conajmniej 150 x 150 cm dla osoby poruszającej się na wózku.

    Szerokość

     Szerokość drzwi umożliwia przejazd wózkiem.

    KOMUNIKACJA OGÓLNA WEWNĄTRZ PLACÓWKI:

    Budynek

     Cały oddział i obsługa klienta znajduje się na jednej kondygnacji.

    Pies przewodnik

     Dostęp z psem asystującym.

    Usługi dostępne w placówce:

    Kredyt konsumencki:

    Kredyt gotówkowy:

    Bezpieczna Gotówka,

    EKO Kredyt,

    EKO Kredyt w promocji „GOTÓWKA OD RĘKI”

    Limit odnawialny:

    Kredyt w ROR

    Karta kredytowa:

    Karta kredytowa VISA Credit

    Karta kredytowa VISA Gold

    Karta kredytowa MasterCard Credit

    Karta kredytowa MasterCard World

    Kredyt hipoteczny:

    Kredyt na cele mieszkaniowe/budowlane:

    Kredyt Mieszkaniowy

    Pożyczka hipoteczna:

    Kredyt Hipoteczny

    Usługi w zakresie pieniądza elektronicznego

    Karta przedpłacona

    Usługi płatnicze i powiązane z rachunkiem płatniczym

    rachunki ROR:

    POL-Konto,

    KONTO AKTYWNE,

    POL-Konto START -13,

    POL-Konto START 13+,

    POL-Konto START 18+,

    Podstawowy rachunek płatniczy (PRP),

    rachunek oszczędnościowy PROFIT

    rachunek walutowy EUR,

    rachunek walutowy USD,

    rachunek walutowy GBP.

     

    Obsługa kasowa w PLN

    Obsługa kasowa w EUR

    Obsługa kasowa w USD

    Obsługa kasowa w GBP