• POL-KONTO START

    POL-KONTO START

    rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy POL-KONTO START

    • opłata za prowadzenie wynosi 0 zł miesięcznie.
    • to darmowy rachunek dla klientów indywidualnych,których wiek nie przekracza 26 lat, w trzech wariantach:
     
    1. dla Juniora (do 13 roku życia) rachunek umożliwia gromadzenie środków finansowych, realizowanie płatności bezgotówkowych, bez możliwości korzystania z bankowości elektronicznej i karty bankomatowej.
     
    2. Młodzieżowym (od 13 do 18 roku życia) rachunek umożliwia korzystanie również z bankowości internetowej, aplikacji mobilnej i karty bankomatowej.
     
    Olecko junior 13 18 680x400
     
    3. dla Młodych (od 18 do 26 roku życia) dedykowanym przede wszystkim uczącym się, studentom, ale... bez jakichkolwiek ograniczeń w tym zakresie :).
     
    Jeśli masz więcej niż 18 i max 26 lat, to niezależnie od tego robisz - możesz skorzystać z oferty POL-Konto START dla Młodych.
    Otrzymujesz dostęp do pełnej oferty Banku, zarówno depozytowej jak i - w razie potrzeb oraz spełnienia naszych warunków - kredytowej.

    Dlaczego warto?

    Przede wszystkim bezpiecznie przechowasz swoje pieniądze.
    Do  rachunku możesz otrzymać kartę debetową (13+r.ż.), która umożliwi ci bezpieczne płatności (również zbliżeniowe i internetowe) gotówkowe w wielu placówkach handlowych  oraz korzystanie z sieci bankomatów w Polsce i zagranicą.
    Możesz już nie przejmować się staniem w kolejkach i zlecić Bankowi regulowanie Twoich płatności za telefon, czynsz, itp. poprzez zlecenie stałe lub polecenie zapłaty.
    Masz możliwość bezpłatnego zarządzania swoim rachunkiem za pośrednictwem internetowego serwisu InternetBanking lub aplikacji mobilnej BS w Olecku
    W każdej chwili możesz skorzystać z kredytu odnawialnego w POL-KONCIE (dotyczy osób powyżej 18 r.ż.)
    Posiadaczom POL-KONTA START proponujemy preferencyjne warunki przy korzystaniu z pozostałych produktów Banku.

    Informacja dodatkowa o zapisach na wypadek śmierci

    Szanowni Państwo,
    W związku ze zmianami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128) informujemy o możliwości wydania przez posiadacza rachunku dyspozycji wkładem na wypadek śmierci oraz o treści Art. 56 w/w Ustawy.
    „Art. 56. 1. Posiadacz rachunku oszczędnościowego, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej może polecić pisemnie bankowi dokonanie – po swojej śmierci – wypłaty z rachunku  wskazanym przez siebie osobom: małżonkowi, wstępnym, zstępnym lub rodzeństwu określonej kwoty pieniężnej (dyspozycja wkładem na wypadek śmierci).
    2. Kwota wypłaty, o której mowa w ust. 1, bez względu na liczbę wydanych dyspozycji, nie może być wyższa niż dwudziestokrotne przeciętne miesięczne wynagrodzenie w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku, ogłaszane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni miesiąc przed śmiercią posiadacza rachunku.
    3. Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci może być w każdym czasie przez posiadacza rachunku zmieniona lub odwołana na piśmie.
    4. Jeżeli posiadacz rachunku wydał więcej niż jedną dyspozycję wkładem na wypadek śmierci, a łączna suma dyspozycji przekracza limit, o którym mowa w ust. 2, dyspozycja wydana później ma pierwszeństwo przed dyspozycją wydaną wcześniej.
    5. Kwota wypłacona zgodnie z ust. 1 nie wchodzi do spadku po posiadaczu rachunku.
    6. Osoby, którym na podstawie dyspozycji wkładem na wypadek śmierci wypłacono kwoty z naruszeniem ust. 4, są zobowiązane do ich zwrotu spadkobiercom posiadacza.”

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej