Skip to main content
  • Visa Mobile

    Visa Mobile

    Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie, która jest dostępna dla klientów Banku Spółdzielczego w Olecku, posiadających aktywną kartę Visa.

    Dzięki Visa Mobile, podczas zakupów internetowych, nie ma potrzeby wpisywania danych karty takich jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza. Płacąc Visa Mobile wystarczy numer Twojego telefonu komórkowego.

    Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa.

     

     visa mobile bps banner 667x277 v1 line 1

     

    Przydatne informacje

    Co trzeba zrobić, aby zapłacić Visa Mobile za zakupy?

    Krok 1
    Pobierz aplikację Visa Mobile ze sklepu Google Play lub App Store na swój telefon.

    Krok 2

    Dodaj aktywną kartę płatniczą Visa, wydaną przez Bank BPS do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej. System sam Cię poprowadzi podpowiadając kolejne działania. Podczas rejestracji trzeba podać dane karty a także adres e-mail i numeru telefonu. Na koniec, ustaw zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria).

    Krok 3

    W sklepie internetowym wybierz Visa Mobile jako metodę płatności, a następnie wpisz we wskazanym polu swój numer telefonu. Potwierdź transakcję w aplikacji Visa Mobile i gotowe!

    Wszystkie dane dotyczące płatności są zabezpieczone w systemach Visa. W aplikacji Visa Mobile znajdziesz również historię dokonanych z użyciem tej usługi transakcji oraz ich szczegóły.

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej