BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS w Olecku.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Olecku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS w Olecku
Dlaczego warto?
szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej BS w Olecku wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
dokonać przelewu na telefon
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
1000zł przy wszystkich rodzajach płatności
Jak aktywować BLIKA?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS w Olecku, na dole bedziesz miał nieaktywną belkę z BLIK. Po kliknięciu na nią nastąpi przekierowanie do ustawień usługi. Usługa będzie aktywna po ustawieniu suwaka w pozycji "Włączony", zaakceptowaniu Regualminu usługi oraz autoryzacji jej uruchomienia.
Jeśli chciesz korzystać z Przelewu na telefon, wybierz belkę Przelew na telefon. Oznaczenie pierwszego suwaka "Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK" spowoduje pojawienie się na liście kontaktów, przy numerze użytkonika korzystającego z odbierania lub prośby o przelew BLIK - ikonki BLIK. Oznaczenie drugiego suwaka " Odbieranie przelewów na telefon BLIK" pozwoli na obieranie przelewów BLIK. Przy numerze telefonu kontaktu użytkonika aplikacji mobilnej BS w Olecku, w książce telefonicznej u osoby posiadającej jego numer telefonu i korzystającej usługi Przelew na telefon BLIK pojawi się ikonka BLIK.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS w Olecku
Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
Wybierz formę wypłaty środków bez karty
Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
Podaj kwotę transakcji
Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS w Olecku
Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS w Olecku poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Przelew na telefon:
Wybierz Przelew na telefon w BLIK
Wskaż odbiorcę przelewu wybierając z listy kontaktów telefonu (konakt musi mieć znaczek BLIK przy nr telefonu, co oznacza, że dany użytkownik zezwala na odbieranie przelewów na telefon BLIK)
Podaj tytuł transakcji
Podaj kwotę transakcji
Wygeneruj przelew poprzez naciśnięcie belki Dalej
Przelew dokonany
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS w Olecku
Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną BS w Olecku
stosuj oprogramowanie antywirusowe
stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
aktualizuj przeglądarki internetowe
Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobilną BS w Olecku i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobilna BS w Olecku.
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer: