
MASTERCARD PAYPASS
KARTA MASTERCARD PAYPASS
Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass - zapłacisz za zakupy do 100 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.
MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.
MasterCard PayPass umożliwia:
- łatwe i szybkie płacenie za drobne zakupy do kwoty 100 zł – zbliżeniowo, bez użycia kodu PIN,
- ciągły dostęp do pieniędzy na rachunku bankowym,
- płatności w Internecie.
Dlaczego warto?
-
MasterCard PayPass umożliwia płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł.
-
W trosce o bezpieczeństwo, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.
-
Zbliżeniowe karty MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe MasterCard znajduje się na stronie internetowej mastercard.pl
Przydatne informacje
Sprawdź jak aktywować kartę
- Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
- Jeśli to Twoje pierwsze logowanie, wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
-
Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.
-
Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką.
-
Karta jest gotowa do płatności.
Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z infolinią naszego Banku, działająca w ramach Zrzeszanie Banku BPS:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
Po połączeniu i odsłuchaniu infomacji należy nacisnąć 2 by przejść do obsługi Klientów Banków Spółdzielczych.
Zastrzeganie karty
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku, działająca w ramach Zrzeszanie Banku BPS:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart - (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- osobiście w jednym z naszych oddziałów
- za pośrednictwem portalu kartowego Kartosfera
- za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.