Skip to main content
  • MASTERCARD CREDIT

    MASTERCARD CREDIT

    Karta kredytowa MasterCard Credit to wygodny i bezpieczny sposób dokonywania codziennych płatności

     

    Dlaczego warto?

    limit kredytowy od 1 000 PLN do 20 000 PLN
    łatwe i szybkie płacenie za drobne zakupy do kwoty 100 zł – zbliżeniowo, bez użycia kodu PIN
    możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych – w kraju i za granicą – bez dodatkowych opłat
    możliwość dokonywania bezpiecznych transakcji w Internecie, dzięki zabezpieczeniu 3D Secure
    możliwość przeniesienia karty kredytowej z innego banku
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych na karcie

    Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosi 17,29% dla karty kredytowej Mastercard Credit, całkowita kwota limitu kredytowego 4 666zł wypłaconego jednorazowo, całkowita kwota do zapłaty wynosi 5 074,37zł, oprocentowanie zmienne 13,20%, całkowity koszt kredytu 408,37zł (w tym: odsetki 339,37zł, opłata za wydanie karty 0 zł, opłata roczna za kartę 69 zł), przy założeniu jednorazowej wypłaty limitu kredytowego, spłata zadłużenia w 12 miesięcznych równych ratach w wysokości po 420,47zł, ostatnia rata wyrównująca 380,20zł. Niniejsza propozycja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

    Kalkulacja została dokonana na dzień 28 grudnia 2024 na reprezentatywnym przykładzie.

    Przydatne informacje

    Sprawdź jak aktywować kartę

    1. Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl

    2. Jeśli to Twoje pierwsze logowanie, wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    1

    3. W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: check

    4. Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

    2

    5. Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką.

    3

    6. Karta jest gotowa do płatności.

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z infolinią naszego Banku, działająca w ramach Zrzeszanie Banku BPS:

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Po połączeniu i odsłuchaniu infomacji należy nacisnąć 2 by przejśc do obsługi Klientów Banków Spółdzielczych.

    Zastrzeganie karty

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku, działająca w ramach Zrzeszanie Banku BPS:
    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    •  telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart - (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • osobiście w jednym z naszych oddziałów
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
    • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej