Skip to main content
  • Karta VISA PAYWAVE

    Karta VISA PAYWAVE

    KARTA VISA PAYWAVE

    Karta zbliżeniowa VISA payWave - zapłacisz za zakupy do 100 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN

    VISA payWave to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.

    VISA payWave umożliwia:

    • łatwe i szybkie płacenie za drobne zakupy do kwoty 100 zł – zbliżeniowo, bez użycia kodu PIN
    • ciągły dostęp do pieniędzy na rachunku bankowym,
    • płatności w Internecie.

     

    Dlaczego warto?

    VISA payWave umożliwia płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł.
    W trosce o bezpieczeństwo, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.
    Zbliżeniowe karty VISA payWave są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe VISA payWave znajduje się na stronie internetowej visa.pl

    ane przy użyciu karty od zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    Przydatne informacje

    Sprawdź jak aktywować kartę

    1. Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl

    2. Jeśli to Twoje pierwsze logowanie, wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    1

    3. W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: check

    4. Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

    2

    5. Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką.

    3

    6. Karta jest gotowa do płatności.

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z infolinią naszego Banku, działająca w ramach Zrzeszanie Banku BPS:

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Po połączeniu i odsłuchaniu infomacji należy nacisnąć 2 by przejśc do obsługi Klientów Banków Spółdzielczych.

     

    Zastrzeganie karty

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku, działająca w ramach Zrzeszanie Banku BPS:
    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    •  telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart - (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • osobiście w jednym z naszych oddziałów
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
    • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

    UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

    Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

    • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
    • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
    • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
    • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

    PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

    NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

    NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

    NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

    PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

    Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

    Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

    Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

    Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

    Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

    Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

    Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

    Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

    Więcej