Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Wyniki wyszukiwania

  • Szanowni Państwo, w związku z planowanymi pracami technicznymi, w dniu 23.03.2024 od godziny 8:00 do godziny 12:00, usługi Express Elixir oraz BLIK będa niedostępne. Bank Spółdzielczy w Olecku
  • Szanowni Państwo, 15 marca 2024 roku nastąpiły zmiany Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
  • smartKARTA – korzystać z niej mogą tylko posiadacze aplikacji mobilnej, umożliwia bez użycia karty debetowej dokonywanie w bankomacie: wypłat środków z rachunku; wpłat środków na rachunek; sprawdzenie stanu rachunku z historią; limit domyślny operacji dziennych to 500PLN, limit maksymalny możliwy d…
  • sm@rtWypłata – korzystać z niej mogą posiadacze Internet Bankingu oraz aplikacji mobilnej, umożliwia bez użycia karty debetowej dokonywanie wypłat z rachunku w bankomacie. Mogą Państwo w Internet Bankingu lub aplikacji BS w Olecku wygenerować kod składający się z ciągu kilku cyfr, który można wysła…
  • Usługa Mój rachunek Korzystać z niej mogą posiadacze karty debetowej Banku. Usługa wymaga nadania kodu PIN w bankomacie (funkcja odblokuj PIN). Po zbliżeniu/włożeniu karty do bankomatu pojawia się do wyboru VISA lub MASTERCARD (w zależności od posiadanej karty) i Mój rachunek. Po wyborze usługi i w…
  • smartKARTA – korzystać z niej mogą tylko posiadacze aplikacji mobilnej, umożliwia bez użycia karty debetowej dokonywanie w bankomacie: wypłat środków z rachunku; wpłat środków na rachunek; sprawdzenie stanu rachunku z historią; limit domyślny operacji dziennych to 500PLN, limit maksymalny możliwy d…
  • sm@rtWypłata – korzystać z niej mogą posiadacze Internet Bankingu oraz aplikacji mobilnej, umożliwia bez użycia karty debetowej dokonywanie wypłat z rachunku w bankomacie. Mogą Państwo w Internet Bankingu lub aplikacji BS w Olecku wygenerować kod składający się z ciągu kilku cyfr, który można wysła…
  • Usługa Mój rachunek Korzystać z niej mogą posiadacze karty debetowej Banku. Usługa wymaga nadania kodu PIN w bankomacie (funkcja odblokuj PIN). Po zbliżeniu/włożeniu karty do bankomatu pojawia się do wyboru VISA lub MASTERCARD (w zależności od posiadanej karty) i Mój rachunek. Po wyborze usługi i w…
  • Ciągle trwają próby podszywania się przez oszustów pod pracowników Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer telefoniczny naszego Banku. Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowan…
  • Usługa Mój rachunek Korzystać z niej mogą posiadacze karty debetowej Banku. Usługa wymaga nadania kodu PIN w bankomacie (funkcja odblokuj PIN). Po zbliżeniu/włożeniu karty do bankomatu pojawia się do wyboru VISA lub MASTERCARD (w zależności od posiadanej karty) i Mój rachunek. Po wyborze usługi i w…
  • Sm@rt Wypłata Korzystać z niej mogą posiadacze: Internet Bankingu aplikacji mobilnej Umożliwia bez użycia karty debetowej dokonywanie wypłat z rachunku w bankomacie. W Internet Bankingu lub aplikacji BS w Olecku możesz wygenerować kod składający się z ciągu kilku cyfr, który można wysłać SMSem na d…
  • Załóż rachunek w Banku Spółdzielczym w Olecku, włącz smartKARTĘ w aplikacji mobilnej, wpłacaj i wypłacaj z bankomatu! Łatwa w użyciu Przy użyciu smartKARTY możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomacie* naszego Banku, wystarczy do tego aplikacja Banku BS w Olecku. Bezdotykowy bank…
  • Szanowni Państwo, Z przyjemościa informujemy, że w naszym Oddziale w Olecku (ul. Cicha 2) mamy nowy bankomat z funkcjonalnością wpłatomatu! Mogą Państwo, już teraz, bez stania w kolejce do okienka, bez dotykania bankomatu, wpłacać i wypłacać gotówkę używając aplikacji mobilnej BS w Olecku! Mogą Pań…
  • Szanowni Państwo, 1 marca 2024 roku nastąpiły zmiany Taryf prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Taryfy prowizji i opłat
  • Szanowni Państwo, W nocy z 5 na 6 marca br. (wtorek/środa) między godziną 1:00 a 5:00 wystąpią przerwy w dostępie do usługi Internet Banking i Aplikacji mobilnej związane z pracami serwisowymi. z poważaniem Bank Spółdzielczy w Olecku
  • Od 9 lutego 2024 r. od godziny 21:00 do 10 lutego 2024 r. do godziny 3:00 będą prowadzone prace na serwerach mojeID oraz BLIK. W tym czasie nie będzie można: dokonywać transakcji z kodem T6, wykonywać przelewów na telefon P2P, autoryzować się poprzez mojeID, korzystać z usługi PSD2. Przepraszamy za…
  • Dowiedz się jak odebrać 300 zł w 3 krokach! Dołącz do akcji promocyjnej Grupy BPS i Mastercard©, zyskuj punkty i wymieniaj je na e-vouchery o wartości nawet 300 zł m.in. do Allegro, RTV Euro AGD lub sklepów Carrefour. Otwórz konto Otwórz konto w Banku BPS i dobierz do niego kartę Mastercard® Zareje…
  • Szanowni Państwo, 1 lutego 2024 roku następują zmiany Taryfy prowizji i opłat dla klientów indywidualnych oraz Taryfy kasowej; 26 lutego 2024 roku następuje zmiana Taryfy prowizji i opłat dla klientów instytucjonalnych. Taryfa prowizji i opłat
  • K O M U N I K A T W związku ze zbliżającym się końcem roku przekazujemy komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach 2023 roku. 29 grudnia 2023 r. (piątek) – ostatni dzień operacyjny w 2023 r. Placówki Banku są otwarte dla Klientów do godz. 1200 Wpłaty kasowe i przelewy do innych banków…
  • Szanowni Państwo, Zdarzają się próby wyłudzenia danych od użytkowników kart za pośrednictwem fałszywych SMS. Jest to jedna z najczęściej występujących aktualnie metod ataków, które nasiliły się w okresie przedświątecznym. Opis działania cyberprzestępców Schemat działania cyberoszustów opiera się na…

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15:30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 62,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:00, tel. 87 615 81 27

Więcej