VISA CLASSIC Debetowa

Visa Classic Debetowa typu online to karta płatnicza Banku Spółdzielczego w Olecku o zasięgu międzynarodowym.
Wprowadzenie karty typu online umożliwia kontrolowanie aktualnego stanu konta w trakcie realizacji transakcji w dowolnym miejscu świata.

 

Zalety karty :

  • Autoryzacja transakcji oparta jest o aktualne saldo tzn. operacje wykonywane przy użyciu karty są równocześnie ewidencjonowane na rachunku klienta,
  • Środki, które wpływają na rachunek klienta w tej samej chwili są do jego dyspozycji,

Zastosowanie karty płatniczej Banku Spółdzielczego w Olecku  

Wypłaty gotówki:

  • w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
  • w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, oznaczonych emblematem Visa.

Płatności bezgotówkowe:

  • płatności za towary i usługi w sklepach i punktach handlowo-usługowych oznaczonych emblematem Visa,
  • dokonywanie w kraju i za granicą transakcji na odległość bez jej fizycznego przedstawienia (uwarunkowane decyzją akceptanta) - płatność kartą przez Internet,
  • Sprawdzenie aktualnej wysokości wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę,
  • Awaryjną wypłatę gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą,


Zagubienie karty Visa Classic Debetowa (online) należy bezzwłocznie zgłosić:

  • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. tel.: 0 801 321 456 lub +48 86 215 50 50 - czynne całą dobę,
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA
  • osobiście lub telefonicznie w Banku,
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.

Bank ponosi odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu karty od zgłoszenia zastrzeżenia karty.

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

 Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15-30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

 Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 60,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:30, tel. 87 615 81 27

Więcej