Odbierz do 300 zł na zakupy

baner bps 667x277 tf 3

 

Otwórz konto po sąsiedzku z kartą Mastercard®!

Płać swoją nową kartą i odbierz do 300 zł na zakupy.

Co jeszcze zyskujesz? Sprawdź na przykładzie KONTA AKTYWNEGO, POL-Konta lub POL-Konta START

Jak odbierzesz 300 zł na zakupy w RTV EURO AGD?

krok 1

Po otrzymaniu karty, aktywuj ją jak najszybciej i w ciągu 3 dni zaloguj się do programu Bezcenne® Chwile.

krok 2

Płać swoją nową kartą Mastercard® za min. 100 zł w ciągu 30 dni - otrzymasz e-voucher o wartości 100 zł.

krok 3

Powtórz to w kolejnych 3 miesiącach i odbierz nawet trzy e-vouchery o wartości 100 zł każdy.

Płać kartą dalej i odbieraj punkty, które możesz zamieniać na wybrane przez Ciebie nagrody w programie Bezcenne® Chwile.

 

 

Założyłeś nowe konto po sąsiedzku i otrzymałeś już swoją nową kartę Mastercard®? To super! Teraz zapraszamy Cię na stronę www.bezcennechwile.pl, gdzie będziesz mógł zgłosić swoją nową kartę do promocji i odebrać nawet 300 złotych bonusu!

Masz już konto w naszym Banku? Dobierz do niego nową kartę Mastercard,
płać nią – też masz szansę odebrać 300 zł.

Karty, które biorą udział w promocji

MASTERCARD PAYPASS

MASTERCARD CREDIT

WORLD MASTERCARD CREDIT

 

Promocja trwa do 20.06.2023 r. lub do wyczerpania puli nagród i obowiązuje w wybranych Bankach z Grupy BPS. Płać kartą na łączną kwotę min. 100 zł w co najmniej jednym z trzech 30-dniowych okresów, aby odebrać e-voucher o wartości 100 zł. Maksymalnie możesz odebrać e-vouchery na łączną kwotę 300 zł. Nagrody wydawane są w postaci punktów, które można wymienić na Nagrody przypisane dla wartości zdobytych punktów w katalogu Nagród (w tym na e-vouchery) w programie Mastercard® Bezcenne® Chwile. Szczegóły w regulaminie na stronie mojbank.pl/konto. Organizatorem promocji jest Mastercard Europe S.A.
Regulamin promocji jest dostępny tutaj.

 

 

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych

Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:

  • przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
  • podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
  • zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
  • wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.

PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE

NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!

NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!

NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!

PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:

 Olecko, godz. 8:00-16:00, tel. 87 520 44 57,

Gołdap, godz. 8:00-15-30, tel. 87 615 41 01,

Kowale Oleckie, godz. 7:30-15:00, tel. 87 523 82 15,

Świętajno, godz. 7:30-15:00, tel. 87 521 54 16;

 Ełk, godz. 8:00-15:30, tel. 87 610 71 60,

Suwałki, godz. 8:00-15:30, tel. 572 776 819,

Wieliczki, godz. 7:30 - 15:00, tel. 87 521 42 23;

Dubeninki, godz. 7:30-15:30, tel. 87 615 81 27

Więcej