to postawowa operacja, jaką może wykonać posiadacz POL KONTA. Możesz szybko i bezpiecznie przekazywać środki na inny rachunek w naszym Banku (przelew wewnętrzny) lub do innego banku (przelew zewnętrzny) zarówno w Oddziałach Banku jak też przez internet.
Osoby, które nie posiadają rachunku w naszym Banku, mogą dokonać wpłaty gotówką na dowolny rachunek bezpośrednio w kasie.
Wszystkie przelewy wychodzące na zewnątrz Banku do banków krajowych realizujemy w elektronicznym systemie Elixir.
Zlecenie stałe
to rozwiązanie dobre dla posiadaczy POL KONTA, którzy dokonują opłat o stałych kwotach, np raty kredytu, czynsz, itp. Wystarczy zlecić nam regulowanie swoich zobowiązań, a my co miesiąc przekażemy wymaganą kwotę na rachunek przez Ciebie wskazany.
Polecenie zapłaty
to forma bardzo wygodna przy regulowaniu rachunków za telefon, prąd i pozostałych płatności, które nie mają stałej, określonej kwoty. Zapomnij o staniu w kolejkach i ciągłych wizytach w banku, ponieważ od momentu aktywowania Polecenia Zapłaty transakcję inicjuje wierzyciel dokładnie w dniu płatności, a rachunki regulowane są przez ich bank. W konsekwencji nie istnieje ryzyko opóźnień i naliczenia odsetek karnych. Polecenie Zapłaty realizowane jest w sposób całkowicie bezpieczny, drogą elektroniczną (system wymiany danych ELIXIR). Wystarczy wypełnić FORMULARZ zgody na obciążenie rachunku, Podaj nam swoje dane wraz ze wskazaniem rachunku, z którego będą realizowane płatności poprzez Polecenie Zapłaty.
Komunikat dotyczący bezpieczeństwa
UWAGA! Oszuści podszywają się pod pracowników Banków, Banku Spółdzielczego, Banków Zrzeszenia BPS, firm informatycznych
Cyberprzestępcy pod pozorem troski o bezpieczeństwo Twoich środków i operacji finansowych mogą kontaktować się z Tobą telefonicznie, przez dowolny komunikator lub w jakiejkolwiek innej formie i nakłaniać Cię do:
przekazania identyfikatora i hasła do bankowości elektronicznej,
podania danych kart płatniczych (numer i kod CVV/CVV2) lub innych ważnych danych (np. PESEL, skany dokumentu tożsamości),
zainstalowania dodatkowego oprogramowania na komputer lub aplikacji na smartfonie (AnyDesk/TeamViewer),
wyręczenia w wykonaniu lub dokończeniu transakcji w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej.
PRACOWNIK BANKU NIGDY NIE ZADZWONI I NIE POPROSI CIĘ O TAKIE DANE
NIGDY NIE podawaj powyższych danych!!!
NIGDY NIE instaluj dodatkowych aplikacji!!!
NIGDY NIE potwierdzaj żadnych operacji, które nie były zlecone przez Ciebie!!!
PAMIĘTAJ, od CIEBIE zależy, czy oszuści zdołają przejąć Twoje konto i wyczyścić je ze wszystkich pieniędzy!
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i niezwłocznie poinformuj Bank dzwoniąc do swojej placówki, pod numer:
ul. Cicha 2 19-400 Olecko tel/fax. 87 520 25 10 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.